Aşkına susadım seni yazarım yüreğime Nimet gibi başıma koyar yazarım şiirime Adını sevgini dua eder koyarım yüreğime Seni canımdan çok seviyorum kadınım…
Aşkını kutsal sayar öyle bilirim Her dem bunu söyler öyle anarım Ben senli olan aşka kutsal bakarım Seni canımdan çok seviyorum kadınım…
Ben aşkı sadece seninle yaşamak istiyorum Ben sevgiyi sadece senin gözlerinde buluyorum Ben huzuru merhameti güzelliği kalbinde görüyorum Seni canımdan çok seviyorum kadınım…
Yer yüzüne kutsal melek diye inen nur yüzlü kadın Taşa dağa gök yüzüne her sevda şiirine yazılır adın Senden öte yar senden öte can yok benim muradım Seni canımdan çok seviyorum canımın içi kadınım…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....canımın içi kadınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....canımın içi kadınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ NEFİSTİ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. Yer yüzüne kutsal melek diye inen nur yüzlü kadın Taşa dağa gök yüzüne her sevda şiirine yazılır adın Senden öte yar senden öte can yok benim muradım Seni canımdan çok seviyorum canımın içi kadınım SAYGILARIMLA...
Kutluyorum yüreğinizi ve kaleminizi...