(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖYLE SEV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖYLE SEV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyunca sizi sevmeyen ölsün üstad diyesim geldi:)) Beni güldürüp düşündüren değerli kalemin hiç yorulmasın şairim...iyi ki sizi tanımışım.Var olun efendim.Saygı ile...
ADNAN BEY ÜSTADIM; DİZELERİNİZDE ÇOK DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ. BİZİ SEVECEK OLAN, BİZİMLE YUVA KURACAK OLAN BU ŞARTLARI KABUL ÖYLE GELSİN. BİR ZAMANLAR BENDE BU DİZELERE BENZER SEBEPLER İLERİ SÜREN DİZELER YAZMIŞTIM. AHA SİZE SUNUYORUM.
Boyu boyuma, Huyu huyuma, Suyu suyuma, Uygunsa olur! Gözü gözüme, Sözü sözüme, Özü özüme, Uygunsa olur! Hanı hanıma, Canı canıma, Kanı kanıma, Uygunsa olur! Kaşı kaşıma, Başı başıma, Aşı aşıma, Uygunsa olur! İzi izime, Dizi dizime, Tezi tezime, Uygunsa olur! Keşi keşime, Dişi dişime, İşi işime, Uygunsa olur! Yerde yerimde, Serde serimde, Berde berimde, Uygunsa olur! Erki erkime, Berki berkime, Çerki çerkime, Uygunsa olur! Taşı taşıma, Şaşı şaşıma, Yaşı yaşıma, Uygunsa olur. SAYGILARIMLA...
:)))))))))))) İSTER KÖR OL ,İSTERSEN ŞAŞI GÖNÜL BU CEKERSE CANI DER Mİ HİÇ BU YENMEZ OT AŞII :))) HARİKASINIZ VALLAHİ GÜLDÜRDÜNÜZ .ALLAHDA SİZİ GÜLDÜRSÜNN.ÇOK ŞANSINIZ OLACAĞINI SANMIYORUM BU ZAMANDA .BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.SAYGIMLA DOST YÜREK.
Haberin olsun, bacaklarım cap Hergün içerim, otuzdokuz hap Aklın varsa sen ,sağlamını kap Git güzel git ,neyime bakarsın yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selam ile
çok güzel güldürdü bizi şiiriniz gönül bu asıl güzellik orada değilmi sevgili gönül dostu görsellik kalıcı olmuyor kutlarım sizi çok güzeldi ,selamlar........................