(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYA GÜZELİ OLSADA İSTEMEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYA GÜZELİ OLSADA İSTEMEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğru insanı arayıp durmuş herkez aşık olmak için kimse uğraşmamış doğru insan olmak için... ((((YÜREĞİNİZE SAĞLIK.....ANNELER BÖYLEDİR İŞTE 46 YAŞINDAKİ GERİ DÖNÜŞE YEMEK YAPSINLAR )))))
ADNAN BEY ÜSTADIM; YİNE SİTEM DOLU DİZELER DÖKÜLMÜŞ SAYFAYA. EĞER ÖYLE BİR DURUM VARSA ŞİMDİDEN ÖYLE PEŞİN KONUŞMAMAK LAZIM. GÜN, GECE OLUR KİŞİ GEÇMİŞİNİ, GEÇMİŞTEKİ İYİ VE GÜZEL GÜNLERİ HATIRLAR DA AH KEŞKE OLMASAYDI DER. SİZİN Kİ DE SAKIN ÖYLE OLMASIN. SAYGILARIMLA...
"Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş" Sizin acınız anladığım kadarıyla çok taze ve o nednele böyle dizeler dökülmüş dilinizden. Gün gelecek UZAK KALSIN dediğiniz güzel en yakınıza yani yüreğinize taht kuracaktır Adnan bey.
Yalnızlık Allah'a mahsus Adnan Bey. Bence büyük söylemeyin. Bir gün gönlünüze ateş düşerse o zaman görüşürüz . Tebrik eder saygı ve selamlarımı sunarım.
ah be dost kalem, bir bilsen evliliğin ne kadar mutlu ne kadar kutsal bir yapı olduğunu,çocukların kuşlar gibi cıvıldaştığını bir hissetsen kimbilir belki yıldırım nikahı yapardın...kutlarım yazan yüreğini.tebriklerim yürekten saygılarımla.