(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul'um gelmişken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul'um gelmişken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim İstanbul aşkımı bile bile çatlatmak için yapıyosunuz di mi ? Benim için Sarıyer sahilinde bi çay için bari, bi de İstiklal'de yürüyün. Ha bi de askerliğimin ilk devresini yaptığım Küçükyalı levazım ve maliye okuluna selam. Saygılar sayın yazarım.
Benim büyük büyük dedem brokli nedir bilmeden 103 yaşında ölmüş...doktorada hiç gitmemiş....aca bizi doktora gitmek mi hasta ediyor...aramızda doktor olan yoktu degilmi:))).
az biber,az patates,az patlıcan,az havuç,az fasulye kızartıp daha sonra onları harmanlayıp domates sosuyla karıştırıp fırına sürdünmü...saglıklı yaşam bu işte...:)))).
bizim buralara has kekik çayıda yaparım sana..zencefil küser kalır...bende hiç sevmem...şu saglıklı şeylerin niye sağlıksız şeyler kadar tadı yoktur bir türülü anlamam....şimdi kızartmayı saglıksız derler ama tatlı...karnıbahar haşlaması...öööö...ya...onun gibi bişey.
evet bu aralar tutturamıyorum bol terayaglı,peynirli makarna beni fena çarptı sanırım...ama ordu da güzel hani...sana sahilde hırçın bir denizin kıyısında, tereyağda:)))..balık yemeği teklif ediyorum...bir marmara boğazı degil ama karadeniz işte...:))))).
Eminönünden başlayalım,bi boğaz turu da atarız,gitmişken kapalı çarşıdır,toptancılardır,naylon leğen filan da alırız... Karaköy,Beyoğlu,Sultan Ahmet,Topkapı Sarayı,Beyazıt......
hele camilerini nasıl güzeldir şimdi evet
istanbulu gezmenin tam zamaı
saygı sevgimlesin