(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmayan şey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmayan şey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
esma hnm yazınıda okudum yorumlarıda bana yazacak bi şey kalmamış senin burda olmanda yeter açık yüreğini tebrik ederim. günün birinde mutlaka ilham gelir kapını çalar o zaman yedek depoyada at bi kaç tane bu günler için sakla.
İşin gerçekten zor.. Ama ben sana bir iyilik yapacağım üzülme... Onu ararım .Beni kırmaz sana yardımcı olur... Sen şimdi git bir aynaya bak peşinden şiir gelecektir. Merak etme..
Herhalde size koca bir ordu gelmemiştir ondan..Ben gördüm oluyor..Hem annem çok titizdir,o bile yaptı...Bakır alalım bakır,ya da şu çiğköfte legeni gibi bişe ancaa.
hastayken öyle oluyor insan.Ben mesela taş gibiyimdir,öyle duygusal tirpleri hiç hazetmem,hastayken kendimi kimsesiz gibi hissediyorum,annemsiz iyileşemiyorum :)
Benim için bir şey yap öyle lafta kalmasın Hasta olursam bir gün bir çorba yapar mıydın Sobamı yakar mıydın portakal soyar mıydın Sahiden yapar mıydın istersem
Benim için n'apardın Ayazda mı yatardın Sırtında mi taşırdın Hamallık mı yapardın Aman ne bileyim ben Yap da bi göreyim ben Ben olsaydım n'apardım Ayazda da yatardım Sırtımda da taşırdım Hamallık da yapardım Aman ne bileyim ben Bekle bekle de gör sen
Halt etmiş o doktor..Sen onu boşver bizim burada kırıkçı Halime tiyze var,ona bir gösteririk,yumurta,tuz filan bişeler sarar,eskisinden sağlam olur ;)))
kahraman yazarımız esma hanımın şiirini bu kez içeriğe girmeden biçim yönünden anlamaya, idrak etmeye çalışacağız. bir akrostuş çalışması göze çarpıyor ilk etapta, evet akrostuş; ekosu ile tuş ediyor okuyucuyu biçim yönünden, akrostişten sıyrılıp derinleşiyor, akrostiş s b h b örgüsüyle sakla samanı gelir zamanı fikrini veriyor bilinçaltına.. daha sonra bu konuyu başka bir yorumda yoracağız , kimseler yormazken… heceyle yazılıyor her cümle. şi-ir-de-po-ma-bak-tım- gibi… sosyal mesajını veriyor biçimle ama bunu yaparken sayısal mesajdan okuyucuyu yine mahrum bırakmıyor Pi diyor, 3.14 e tekabül ediyor ve sayısal mesajını okuyucunun yüreğine bırakıyor.
bize sadece tebriklerimizi bırakmak düşüyor, çokca beğenimiz ile…
Daha iyi böyle, sıcak sıcak, dumanı üstünde.
Ondan seviyoz biz sizi:)
Saygılar sayın yazarım.