bir demet gül sunuyorum sana gönül bahçemden koparıp. hatırımı bilmedin güllerin hatrını bilirsin diye! onca dil döktüm gelmedin, güllerin hatrına, gelirsin diye!
nuh deyip, peygamber demedin! durduğun yere demir attın bir adım beri gelmedin! çirkefe yattın kimi zaman elinden geleni ardına koymadın; zaten deli, az daha delirsin diye!
ne denizler deniz, ne dağlar dağ. bulutlardan çiçek yaptım ha deyince silinsin diye! olduğum gibi kaldım. ne uzadım, ne kısaldım! hala gözlerinden yıldız döktüğün yerdeyim! hayatı boşladım, içkiye başladım. yarım yamalak kaldım, daha bir yavaşladım. senden sonra hep bu kederdeyim!
sensiz bilmiyorum kaç mevsim geçti. kaç bahar yazı kucakladı. kala kaldım, dura geldim, senden sonra hep aynı yerdeyim; olur ya birgün dönersin diye!
senden sonra zaman durdu bende seneler aktı amma aynı kaldım sayende...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gül sunuyorum sana
gönül bahçemden koparıp.
hatırımı bilmedin
güllerin hatrını bilirsin diye!
onca dil döktüm
gelmedin,
güllerin hatrına, gelirsin diye!
yüreğine emeğine sağlık tebrikler