çalış çabala, didin dur! düne düş, yarına koş, sahibolduklarınla yetin dur! hepsi bir yere kadar...
azıcıkta şans olacak insanda!
güller vefasız, kullar namert, söylen dur! avare rüzgarlara katıl berduş tavırlara takıl huduttan hududa atıl eylen dur! hepsi bir yere kadar...
azıcıkta şans olacak insanda!
bir kısırdöngünün girdabında uygun adım hep yerinde say! saçını sakalına karıştır, yüzünü buruştur, kendikendine verdiğin sözlerden cay! belki bugün, belki yarın, ha kırıldı ha kırılacak yürekte fay! hepsi bir yere kadar...
azıcıkta şans olacak insanda!
hayat zalim, acımasız ve sert! her köşe başında taştan duvarlar! ya aşacaksın, ya düşeceksin. kararlı olsan neylersin gücün de bir sınırı var hepsi bir yere kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZICIKTA ŞANS OLACAK İNSANDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZICIKTA ŞANS OLACAK İNSANDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aynı dünyanın insanlarıyız. ortak kaygılarımızın olması, ortak kederlerimizin olması çok normal... kaderde yokmuş dediklerinizin ''var'' olması dileği ile selamlar...
hayat zalim, acımasız ve sert! her köşe başında taştan duvarlar! ya aşacaksın, ya düşeceksin. kararlı olsan neylersin gücün de bir sınırı var hepsi bir yere kadar... yüreğine sağlık şans olmasa zor saygılar