(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Döküldü gazelim çürüdü bağım Yıllar evvel göçmüş köyüm bucağım Bugün doğdum varım, yarın da yoğum Aradaki yalan mıyım? Ben neyim? Mahsuni Şerif,,,,,,,,, Şiiriniz bana mahsuni'nin dizelerini hatırlattı kutlarım en az onun kadar güzel bir şiirdi.Saygılarımla
Arıyorum meçhulde kendi kendimi, Karanlıklar sarıyor, tüm bedenimi. Gözlerim görüyor bedbaht halimi, Neden böyle oldum, bilemiyorum.
neden? degilde kim? desek dahami dogru olur acaba..insani bu halere getirende insan..ke$me ke$lik icinde hayati labirente ceviren olaylar vede insanlar..sürüklüyor i$te böyle mechule dogru..yürek sesiniz susmasin emi..biliniz ki siz tek degilsiniz bu dünyada BiLEMEYEN!!!saygilar
Ok oldum tarihte,fırladım yaydan, Ferhat�a kalp oldum, ağladım aşktan. Kuşa kanat oldum, uçtum dağlardan, Şimdi ise neyim, bilemiyorum.
Bedir savaşında çarpışan bendim, Arap çöllerinde bir bedeviydim. Gözlerim kapalı bir dilenciydim, Şimdi ise neyim bilemiyorum.
Vazonun içinde bir çiçek miyim? Yoksa yerde gezen, bir böcek miyim? Dağların eteğinde karmıyım neyim? Bir türlü neyim? Bilemiyorum.
Arıyorum meçhulde kendi kendimi, Karanlıklar sarıyor, tüm bedenimi. Gözlerim görüyor bedbaht halimi, Neden böyle oldum, bilemiyorum.
Hece şiiri tarzında konuya hakim bir şiir olmuş.. Lakin kafiye hataları şiiri basitleştirmiş.. Şairimiz biraz daha kafiyelere önem verirse çok daha güzel edebi hece şiirleri yazacağına inanıyorum.. Yine de şairimizi tebrik edelim .Cesaret etmesi bile hece şiirinde çok yol kat ettiğini gösterir.. Sevgi ve saygıyla esen kalın...
Aşıkların kalplerinde ve tarih sayfalarında güzel bir gezinti. Ruhun yolculuğu bedenle bütünleşip aynı ateşte yanınca pişiyor, ''ham'' olmaktan çıkyor dünyayı dolaşıyor, derya deniz olup enginlere akıyor. Kutluyorum kalpten , görebilen yüreği. Yüreğinize ömrünüze bereket yağmurları insin.
çok nefisti
teşekkürler tebrikler selamlar