(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylüller... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylüller... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bense farklı Eylüller tanıdım, aşkta, huzurda, kahramanlıkta, detanda, sadakatta... 22 EYLÜL 622... Hicret... Sevgililer sevgilisine kavuşma heyecanı içinde bir Ensar ve sadakat timsali Ebubekir... Aşağıda verdiğim adreslere göz atarsanız Destanlaşmış bir mektubun da Eylül'de yazıldığını göreceksiniz. Şeref tablosu bir mektup ve yazan.
bülbülleri zara veren eyllüller biliriz... külleri rüzgara veren eylüller biliriz... yoldaşımız,kardaşımız,başımız değil... gönülleri dara veren eyllüller biliriz...
Allah razı olsun AĞABEY...Dünyalar benim oldu..Ter ü taze bir hatıra..Eylülün götürdükleri , yarınlarda bize özlemini duyduğumuz ülküleri getirecek inşallah..Allaha emanet olun...
22 EYLÜL 622... Hicret... Sevgililer sevgilisine kavuşma heyecanı içinde bir Ensar ve sadakat timsali Ebubekir...
Aşağıda verdiğim adreslere göz atarsanız Destanlaşmış bir mektubun da Eylül'de yazıldığını göreceksiniz. Şeref tablosu bir mektup ve yazan.
1- http://www.youtube.com/watch?v=J0o4lo0aj0U
2- http://www.youtube.com/watch?v=o5nzCJoM8G0&mode=related&search=