(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ GÖRÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ GÖRÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Ne denizler gördüm dalgaları kısır Köpükleri kapkara martısız.. "
Bir "KOCA YÜREK bence de ,işte böyle sevmeli. Yorum yapmak için fırsatım olmadı. Bu görkemli şiirinize,tekrar uğrayacağım Değerli yorumunuz için sağolunuz,sevgiyle esen kalınız saygılar şair dostum.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ GÜZELDİ DE SEVGİLİNİZİ O KADEHTE DEĞİL DE BAŞKA BİR NESNEDE GÖRSEYDİNİZ DAHA İYİ OLURDU GİBİ GELİYOR BANA. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Onu görmek için başka şeylere ihtiyaç yok.Yeşil çimenler onun gözleri,giden o saçlar onun saçları,gülümseyen sima onun siması aslında biz onunla yaşıyoruz O da bunun farkın da.Tebrik ederim saygılarımla.
Ne güzel ifade etmişsiniz,her yerde o ve de güzel olan herşeyde yani.Bir hale gibi,çepeçevre onunlayız.İki iken bir olmak gibi. Değerli yorumunuz için tekekküer sevgili şaiir dostum.Esen kalın.
Ay doğuyor ardından
Şavk’ı vuruyor masama
Kadehimde
............seni
.................görüyorum....
Görmek istediklerimiz her zaman her yerdedirler...Tebrik ederim çok hoştu dizeler...selamlar esenlikler değerli dost şair....