(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACIMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACIMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz göstermelik bizde işler yada medyatik... eskiden ramazan akşamlarında pişen yemeklerden komşulara giden tabaklar nerede? yan komşudan bihaber yaşadığımız apartman hayatı bizden neleri aldı gitti komşu ölse üç gün sonra haberimiz oluyor gittikçe yabancıllaşan ve yanlızlaşan bireyler olduk bu nasıl sağlıklı olacak? düşündüren bir şiirdi yüreğe selam saygı
aynı şeyleri düşünmüştüm arkadaşım komşu deyince kapı komşu mu olması gerek bir can aç susuz bir can çare/siz...ise nasılrahat dururlur ...Allah yar ve yardımcısıları olsun..
merhamet etmeyene merhamet olunmaz.h.ş. buda bize uyarı peygamberimiz tarafından,ettiğimizi bulacağımız ilahi mahkemede kazananlardan olmamız duyarlı davranmamıza bağlı. bir yanda yemekten semiren ve evlerinden vinçlerle çıkarılan insanlar bir yandan açlıktan ölenler ve mizandaki keskin dengesizlik. bir kişinin yemeği iki lişiye iki kişinin yemeği üç kişiye yeter tebrikler duyarlı kalem... saygılar..
Yanımız, yönümüz şaştık iyice Kâretmez acımak yine, sadece
"Komşusu açken tok yatan bizden değildir" H.Ş.
ACIMAK YETER Mİ ? VEREN EL ALAN ELDEN ÜSTÜNDÜR HERDAİM VE ALLAH KATINDA,ÇOK ANLAMLI HAKI DİZELER DUYRALI YÜREĞİNİZE USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZN DEVAMINI DİLİYORUM.SAYGIMLA.
gelmeyenvuslat tarafından 8/10/2011 2:35:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet üzülmemek,acımamak mümkün değil fakat, "Taşıma suyla değirmen dönmez."Bu iş ferdi olarak bizleri aşıyor gibi,giden yardımların akıbetini de bilemeyiz, örnekleri çok. Ne yorum yapacağimı da şaştım açıkcası. Saygı ve sevgilerimle.
O kadar duyarsızlaştık ki acımakta gündeme göre değişiyor.Yani acımak popülerse acıyor hale geldi insanımız.Elbette duyarlı olanlara sözüm yok.İşte o duyarlı olanlar hadisin manasını kalplerin kafalarına gerçek manada sindirebilenlerdir.Rabbim kardeşim gibi duyarlı kalemleri eksik etmesin.Hayırlı Ramazanlar...
Kâretmez acımak yine, sadece
belkide vicanımız rahatlatıyoruz acıyarak ........
bu kalemi okumayı seviyorum aklıma çok soru soruyor..
varol usta kıymetliydi..