(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kime can dediysem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kime can dediysem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı kızlar, Yemek yapmazlar . Yaptıkları da, Makarna.. Yaş gelince kemale, Evde kaldık diye , Ağlarlar..Siz değil ha siz soslu makarna kek yapmasını biliyorsun .Tebrik ederim saygılarımla.
Vallaha bende üzüldüm şimdi ama hani azıcık hukukumuz var sende bilirsin
sana AĞLAYAN KEK tarifi veriyimde yap ta ye kuzum..:)))
MALZEMELER 4 yumurta 3 fincan şeker 3 fincan un 1,5 çorba kaşığı kakao 2 çorba kaşığı süt 1 paket kabartma tozu kreması : 1 su bardağı süt 1 paket krem şanti sosu: 1 su bardağı süt 1 çorba kaşığı un 1 su bardağı su 1 çorba kaşığı kakao
HAZIRLANIŞI Keki için önce yumurta ve şekeri çırpın. Sonra 2 çorba kaşığı sütü ve kakaoyu ilave edin. Biraz çırptıktan sonra ununu koyup tekrar çırpın. En son kabartma tozunu koyup güzelce çırptıktan sonra yağlanmış tepsiye bosaltıp 175 derece ısıtılmıs fırına koyun.30 dakika sonra alın ve sıcak kekin üstüne 2 su bardağı sütü her yerine gezdirerek boşaltın. Sonra soğumaya bırakın. Kek soğuduktan sonra önceden hazırlanmış krem şantiyi üzerine sürün. Sosu için hepsini koyup karıştıra karıştıra pişirin. Kaynadıktan sonra ocaktan alıp soğumaya bırakın. Soğuduktan sonra kekin üstüne boşaltın. Buzdolabında biraz beklettikten sonra servise yapabilirsiniz.
Bir coşku var içimde bu gün kipır kıpir Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum Gözlerim parke parke taş duvarlarda. Açılıyor hayal pencerelerim Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşÄrak Güvercinler ülkesinde dolaşıyor Bir çeşme başı arıyorum Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp Mis gibi nane_kokuları arasında Ruhumu,,dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey Güne ?gülümserken papatyalar Dualar gibi yükselir…ümitlerim Güneşle kol kola kırlarda koşarak Siz peygamber çiçekleri toplarken Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
Huzur dolu içimde ? Ben sonsuzluğu düşünüyorum Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum Durun kapanmayın pencerelerim Güneşimi kapatmayın!.. Beton çok soğuk üşüyorum
bu şiirleri özledim ... öyle paylaşmak istedim tebrikler saygılarımla :)
1 kahve fincanı nohut 1 kahve fincanı kuru fasulye 2 adet kıyılmış soğan 2 yemek kaşığı tereyağ Yarım su bardağı bulgur Yarım su bardağı yeşil mercimek 2 yemek kıyılmış kavurma 8 su bardağı su veya et suyu 1,5 su bardağı erişte Kimyon Karabiber Pul biber Tuz
Hazırlanışı: Mercimek, nohut ve fasulyeyi akşamdan ıslat. Derin bir tencerede soğanı yağ ile kavur. Sırasıyla, kavurmayı ve bulguru ekle. Karıştırmaya devam et. Mercimek, nohut, fasulye ve et suyu ilave et, baharatlarını ekle. Kaynayınca hafif ateşe al, kapağını ört. Fasulye ve nohutlar yumuşayıncaya kadar pişir. Tuzunu ekleyip, erişteleri at. Erişteler yumuşayana dek pişir ve servis et. Afiyet olsun. bak tam senlik bir yemek bi ara Boluda bi kursa gitmişti ora da öğrendim tarifini sana yolladım.
MALZEMELER 50 gr sucuk 2 yumurta 30 gr (2 çorba kaşığı) Margarin
HAZIRLANIŞI Sucuğun zarını soyup, kalınca doğrayın. Bir sahana 4-5 çorba kaşığı su ve sucukları koyun. Ağır ateşte yaklaşık bir dakika kaynatın. Sonra sucuk dilimlerini altüst edin. Bir dakika daha suda pişirin. Gerekirse bu arada sahana biraz sıcak su koyun. Sahana margarini katın. Yağ erimeye başlayınca yumurtaları sahanın içine kırın. Yine ağır ateşte, yağı yakmadan, yumurtaların akı sertleşinceye kadar pişirin. Sahanı ateşten alıp, hemen servis yapın.
TEK BİLDİĞİM YEMEK..(Onu da netten bulmuştum) Afiyet olsun...