(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Begonyalarım olsaydı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Begonyalarım olsaydı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fesleğenler açıyor kasımpatılar tomurcuk,begonyalarda ise bir naz bir naz.Kaleminize sağlık her zamanki tadında yudum yudum içilecek şerbet gibiydi saygılarımla..
Sayın yazarım, aslında sizin onlarda begonyanız var. Renk renk. Her bir şiiriniz birer çiçek gibi. hepsi de yediveren türünden. Yüreğinize sağlık. Beyninize aydınlık.
Benim begonyam oldu da ne oldu ,şu an üzgün ve solgun biraz da bana kırgın cam kenarından bakıyor Benim evin soğukluğunu sevmezse diye yukarıya anneme çıkarmıştım .benim evi seviyormuş. neyse uzattım ,sevgiler ,inşaallah senin de olur.. güzeldi
hadi hayırlısı diyorum :):) bende çiçekleri çok severim ama kendimle ilgilenemiyorum ki onlara hak etiği ilgiyi göstere bileyim....Tebrikler Saygılarımla Şair Uslanmaz...:)
çiçekleri çok sevmeme rağmen yetiştirmiyorum galiba onları soldurmaktan korkuyorum keşke üzerinde rengarenk çiçekleri olan begonyalarım olsaydı
evet… yine bir Esma Kahraman şiiri ve yine çok güzel… özlemle başlayan hayatın esası olan sevgiye, en güzel tanımlayan öğelerden biriyle gönderme yaparak hayatın en önemli gerçeğini okurun yüzüne çarpıyor. bazı insanlar öylesine değer verirler ki sevdiklerine, hani seni gözümden bile sakınıyorum gibi, bakmaya kıyamıyorum gibi, işte özellikle sevgiliden çok bir anne, baba, evlat yakınlığıyla soldurmaktan korkuyorum! diyerek Türk kadınının en muhteşem özelliğini, analık ve sahiplik vasfını, her kadın çocuk doğurur ama her kadın ana olamaz! diyerek duyarsız annelere verilebilecek en güzel mesajı bir şiirle veriyor. ve keşkeler, evet hayata dair yapılan hatalar bu kadar mı güzel anlatılır, keşke rengarenk çiçeklerim olsaydı diyerek, okurun bilinç altına gönderme yapıyor son tahlilde, rengarenk çiçeklerimiz olduda bakmadık mı, vardıda biz mi soldurduk! diyerek… Türk şairinin an tipik özelliğidir, birkaç kelime ile bir destan, bir şiir ile bir roman anlatır okuyucuya. harikaydı, böceksiz kalmamalı ve güne düşmelidir herkes okusun diye. ve arada ki bazı latifeler bir yana; bu tarz Türk şirinde son dönemlerde unutulan ve yeniden sahip çıkılması gereken bir tarz ve şiir ölçüsüdür, bu tarz C.süreya, Nazım, hatta Fazıl çok güzel dizeler yazmış ve çok şey anlatmışlardır. haiku dedikleri şeye işte bir Türk şairi yazdığı Türk haikularıyla kafa tutuyor var mı daha ötesi…
(yorumu biraz geciktirdim özür dilerim, birinin pembeleşmesini bekledim, bana pek gitmiyor:))
en içten tebriklerim ve her dem saygımla…
ayrıca bir şiire öyle çalışılmaz böyle çalışılır...
tan 1919 tarafından 8/9/2011 11:32:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğin özünden iki damla gözyaşı süzülürken gözler üzerinden dudaklara..beyaz yapraklara damlayan harika dizeler.yazan kalemi ve şiir yüreği kutlarım saygılarımla .........
Bir bahçem olmasını isterdim
Çiçeklerle,ağaçlarla bezeli
Zaman buldukça onlarla ilgilensem
Ne güzel olurdu
Eh şartlar
Ne diyelim
Kader diyelim gitsin
Güzeldiii
Kalemine,kelamına,ömrüne bereket
Selam,saygı,dua ile