(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eleştiriler için bir şey söylemek istiyorum, ben şiiri gayet beğendim fakat mükemmel yazılmış şiirler okumuştum bugün ve bu gayet nesnel bir bakış bence günün şiiri için biraz basit kalmış... yoksa şiir için bir eleştirim yok, şiir tek başına gayet hoş..
şiirdi tebrikler illede satır satır dize dize doldurmak gerekmez örnek mi? buyurun çözün bakalım ne demiş büyük mevlana
"Goft ki divane ne i
Layik-i in hane ne i."
neyse uğraştırmayayım şimdi kimseyi "Madem ki deli degilsin Bu eve layik degilsin. " 'dir açıklaması şiire kıstas koymaktan vazgeçin ve şiirdi, şiir değildi diye yargılamaktan ki; tek satırlık şiir yazmakta mümkündür.Bu örnekten ya hz. Mevlana'da şair mi? ne diyorsun dostum sen diye iç geçirenlere de selâmetler dilerim.Anlayan anladı . saygı ,sevgi ,hürmet bıraktım.
ilkerpamukcu tarafından 9/10/2007 6:27:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
şişe,piriket vb kelimelerle de istanbul şiiri yazılabiliyormuş demek ki......... ilk bakışta şiirmiş gibi durmasa da,içine girebilene o hissi veriyor...! Tebrikler şair daim ŞİİR KAL !
sıradan, edebi değerden yoksun ve nahoş.bence günün şiiri olmamalıydı.bazılarının hakkı yeniyor...yine de tebrikler herkes günün şiirini yazamaz ; çünkü.