(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben,Ben Demeyin,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben,Ben Demeyin,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni bilmeyen bizi ne bilsin Benden bize geçilir elbet Ben olanı tanıyıp Benden içeri bir ben var demeli Benin büyük hali mi biz Benden olmadan biz nasıl olsun Benden geçmeden bizi bilemezsin
Hayır hayır öyle değil bu edebiyat insanlar konuşmadan nasıl anlaşsın bu ortamdaki her insan o kadar değerli ki gerçekten. Ben bayılıyorum. Biz her şeyiyle konuşup tartışabilen insanlarız. Evet hayırlı geceler nihayet bizim Ramazan davulcusu geldi. Sahur vakti.
Bu bir yorum. Ben olmadan biz olmaz. Beni bilmeyen kendini tanımaya bizi oluşturamaz. Yani ahlaklı, erdemli bir toplum ahlaklı erdemli bireylerden oluşur. Beni bırakıp hep bizi savunmak değildir erdem. Yani hep biz için savaşalım kendimizi unutalım başkaları için yaşayalım onları düşünelim. Bu olacak şey mi? İnsan kendini bilmeden kendi ihtayaçlarını karşılamadan bir başkasına nasıl destek olsun.
Bana şiirinizi çağrırtırdığı düşünceler bunlar bu da benim yorumum. Sadece bir yorum benimkisi illa kabul görecek değil.