yaşlanmış, yirmi ylllık bir anı deliliğimin çok aklımın yok olduğu zamanı baştan sona mı, sondan başa mı bilemiyorum nedir işin doğrusu; ey anılar, insafınız kurusun tek ben miyim şimdi şehvetli sevişmelerin suçlusu?
o gün işte gün boyu dere tepe gezdik akşam Ulupınar’da alabalık yedik saz çalıp türkü söyledik…
geldi çattı gece yarısı, sevdayla esrik toprak kokuyor tenim, avuçlarımda bir terzi ne bileyim işte, kumaşını bulunca ölçü bile almadan provasız giysi dikti bana…
ben ona dünden, o bana gönülden razı şehvetin kasırgası ağır gecenin dibinde, derin uykularda millet herkes düşlerinde sağır, uzanıverdik yere boylu boyunca kaldık koyun koyuna, kalktık doyunca…
ne mevsim bahar ne yerde yeşil yonca, delikanlı deminde yaz; gecenin yarısında bile kavurucu bir sıcak yakıcı deli poyraz...
tenimizde bir yandan kuzey bir yandan güney rüzgârları eser yerde çakıl, yerde diken nerede akıl; bizdik uçup giden sevişmek ancak sıcağı keser ikimizdik toz duman savrulup yiten… ... bilmiyorum o gece diken battı mı tenine, batttıysa da say gül yerine… ... ya o gece ansızın havlasaydı seviştiğimiz bahçenin köpeği uyansaydı evin sahibi, domuza doğrultur gibi doğrultsaydı karaltımıza tüfeği, geleceği varmış başımıza derdik; düşünseydin be adam yere yatmadan elin toprağını sürüp gece yarısı tarlasına tohum atmadan…
şehvet bu; şehvet çılgınlık ne korku ne sevişmeden yılgınlık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI- 7 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI- 7 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baştan sona doğal akışında,etkileyici,esprili, özgürce,ustaca.....Daha ne diyeyim hocam çoook güzeldi. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Sağlıcakla kal:))
şiir şiir saçılır anılardan yürek kraterin lavları sevdaya boyanır dağ taş orman tüfekmiş köpekmiş kimin umurunda varsa yoksa aşk hey gidi çılgın gençlik hey
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varrsınız değerli hocam..:) sevgim saygım selamlarımla... hayırlı ramazanlar..
bilmiyorum o gece diken battı mı tenine batttıysa da say gül yerine… ... ya o gece ansızın havlasaydı seviştiğimiz bahçenin köpeği uyansaydı evin sahibi, domuza doğrultur gibi doğrultsaydı karaltımıza tüfeği geleceği varmış başımıza derdik; düşünseydin be adam yere yatmadan elin toprağını sürüp gece yarısı tarlasına tohum atmadan…
şehvet bu; şehvet çılgınlık ne korku ne sevişmeden yılgınlık…
ne mevsim bahar ne yerde yeşil yonca, delikanlı deminde yaz; gecenin yarısında bile kavurucu bir sıcak yakıcı deli poyraz... ************************** Ne söylesem az... Mükemmel dizeler düşmüş yine avaz avaz!.. Efendim, tebriklerim çokça...
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Sağlıcakla kal:))