Kula kurban kul köle, toprak dönmüş bir çöle Denizler bile kurur, muhtaçtır akan göle Bacasız tüten ocak, bir sigara tütündür El var elden üstündür, kalbindeki sütündür.
Kem söz şeytan işidir, bunu yutan dişidir Dişi şeytana lanet, şer takılı fişidir Hayırlı işlere ak, berrak ve azizdir su Aşk kutsaldır kardeş, haydi be hu kardeş hu.
Kâinat duysun beni, çok seviyorum seni Aşk ile vücut bulur, tenime tendir teni Ayrılık var kaderde, bak kulun düşmüş derde Allah bilir her şeyi, her zaman ve her yerde.
Âşık can, aşk yolunda; durmadan mekik dokur Aşk var her saç telimde, yıllara meydan okur Kimse bilemez nedir, bilemez söz ile saz Bedenimi sarmış naz, yaz bu aşkı bana yaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Bu Aşkı Bana Yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Bu Aşkı Bana Yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âşık can, aşk yolunda; durmadan mekik dokur Aşk var her saç telimde, yıllara meydan okur Kimse bilemez nedir, bilemez söz ile saz Bedenimi sarmış naz, yaz bu aşkı bana yaz
Aşk var her saç telimde, yıllara meydan okur
Kimse bilemez nedir, bilemez söz ile saz
Bedenimi sarmış naz, yaz bu aşkı bana yaz
güzeldi dizeler kutlarım saygılarımla her daim