(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ OKLARI - 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ OKLARI - 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayası mayası sütü bozuk Kendin mi sandın herkesi, Görünme gözüme daha Yıkıl karşımdan, kes sesi!
Yok hık yok gık; hık gık Hıkgık mı tuttu seni; Elinde kalem, önünde defter, Yaz aklına geleni! ....Çok güzel dizelerdi. Kutluyorum yazan usta kalemi. ...saygılarımla.
''Belki de adını duyurmak isteyen bir ucuz kahraman.''
Bak bu çok doğru bir tesbit, aramızda öyle insalar var ki; karşısındakini düşüncelerini çapını ölçmeden biçmeden kendi reklamını yapmak için konuşuyor. Saniki yalnızca vatan sevdalısı o, yalnızca dini imanı bütün olan o... At gözlüklerini takıp da ; ''Derya içre olup da deryayı bilmeyen balıklar'' mı istersin '' Kargadan başka kuş tanımam'' deyip de kendisi de karga olan'' alıklar mı istersin... Çok tepemi attırdılar işte...
Düzenin bir kenarından ballı kaymaklı, yalaklıkla nemalanan din simsarı bu tip kişilere çok söz var daha diyecek...
Değerli öğretmenimi kimler kızdırmış böyle. Yüreği, sevgi ve gerçeklerin yanğınında pişen şairin,dizeleride bazen acıdır elbette. Okudum,gidiyorum.Eksik olmasın kaleminizin rüzgarı. Saygı ve selamlarımla.
"Birinin iyi niyetini istismar etmek, o iyi niyetin başkalarına sunulmasını da yok eder. Noblese Oblige"...
http://www.edebiyatdefteri.com/
Bun sözün tersi de geçerlidir!
kadiryeter