Nur yumağa sarılı, hürmetliydi sevgisi, Nebinin pak kökeni, ehlibeytin temeli. Şehid anası, yârdı, hanımlığın bengisi, Ümmete af nedeni, ismi cennet emeli.
Mekke’li müşriklerin, zorbalığına karşı, Zor günlerle beraber, sıkıştığında başı, Düştü baba göğsüne, tevekkülle yatışı, Ümmete af nedeni, gözyaşların bedeli.
Küfür narası attı, her birisi dört koldan, İşkembe pislikleri, diken topladı yoldan, Yâr diye çile ile, geçti dünyadan çuldan, Ümmete af nedeni, hakka baksın ameli.
Mevlâ ol emri verdi, nur üstüne nur saçtı, Gönlün can yuvasına, aşk ki kapılar açtı, İlmin dilinden ürken, puslu karanlık kaçtı, Ümmete af nedeni, sevda yaksın gazeli.
Asr-ı Saadet sanki, Ali-Hasan-Hüseyin, Bir evden şehit hepsi, hayat sınavı çetin, Hançer-zehir ve fitne, kandı biçilen ekin, Ümmete af nedeni, kolay çözsün meseli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ ÖRTÜ - I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ ÖRTÜ - I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir an olsun o zamanlar ne kadar çok sıkıntı çektiklerini göz önüne getirdim..güzel bir paylaşımdı.böyle şiirleri herkes yazamıyor.siz harika anlatmışsınız..tebrikler
Mevlâ ol emri verdi, nur üstüne nur saçtı, Gönlün can yuvasına, aşk ki kapılar açtı, İlmin dilinden ürken, puslu karanlık kaçtı, Ümmete af nedeni, sevda yaksın gazeli.
Asr-ı Saadet sanki, Ali-Hasan-Hüseyin, Bir evden şehit hepsi, hayat sınavı çetin, Hançer-zehir ve fitne, kandı biçilen ekin, Ümmete af nedeni, kolay çözsün meseli.
Allahrazı olsun Allah ve Habibini yazan okuyan ananlardan ehli beytini ananlardan anlamlı güzeldi kutlarım hayırlı ramazanlar..selam ve dua ile.
Allah seni tüm neslin le beraber, ehlibeyt yoluna boynunu devirsin.Allah kul, habibine ümmet, ehlibeytine aşık ve sadık, sahibezzamana hadim olasın inşaallah..
Tebrik ve takdir kulundan olsada allah cc. ve resuli kibriyanın süsü olan goncagüller bezemiş bizde eyvallah demek düşer.
Resulullah(sav) Efendimiz bir gün yavrularının evine vardı..yatağın orta yerine katıldı da hani..sevdanın biri bir yanında..diğeri diğer yanda..bir "örtü" altında kavuştu ya nefesler..oradan hiç ayrılmadığınıza eminim efendim..hep bizdik..hep beraber..
estğ.. içten bir amin..dua/niyazın avazına eyvallah..Allah(cc) ve Resulü(sav) sizden de razı olsun inşaAllah.. selam ve dua ile..