An hükmüne kavuşan, kutlu sofra kurulur, Vakti bekleyenlere, güldüğünde o zaman. Kâlbi aşkla buluşan rahmet mührü vurulur, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan.
Sonsuzluğa yürüyen, ömrün bereket yolu, Her adımda çoğalan, merhametiyle dolu, Gül kokusunu yayar, hakça dokunur kolu, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan.
Hak batıl davasında, ezelden ebede dek, Peygamberin izinde, hayata güç verecek, Doğruluk menziline, ulaşacak tek gerçek, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan.
Gayesi rıza olan, ey benim can kardeşim, Çehresi tebessümle, parıldayan güneşim, Kâr harcını paylaşan, bu zor sabrına eşim, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan.
.
Ümmetin ayının hakkımızda hayırlara vesile olması dileğiyle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"RAMAZAN An hükmüne kavuşan, kutlu sofra kurulur, Vakti bekleyenlere, güldüğünde o zaman. Kâlbi aşkla buluşan rahmet mührü vurulur, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Sonsuzluğa yürüyen, ömrün bereket yolu, Her adımda çoğalan, merhametiyle dolu, Gül kokusunu yayar, hakça dokunur kolu, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Hak batıl dâvâsında, ezelden ebede dek, Peygamberin izinde, hayâta güç verecek, Doğruluk menziline, ulaşacak tek gerçek, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Gâyesi rıza olan, ey benim can kardeşim, Çehresi tebessümle, parıldayan güneşim, Kâr harcını paylaşan, bu zor sabrına eşim, Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan. talip"
An hükmüne kavuşan, kutlu sofra kurulur,
Vakti bekleyenlere, güldüğünde o zaman.
Kâlbi aşkla buluşan rahmet mührü vurulur,
Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Sonsuzluğa yürüyen, ömrün bereket yolu,
Her adımda çoğalan, merhametiyle dolu,
Gül kokusunu yayar, hakça dokunur kolu,
Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Hak batıl dâvâsında, ezelden ebede dek,
Peygamberin izinde, hayâta güç verecek,
Doğruluk menziline, ulaşacak tek gerçek,
Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan...
Gâyesi rıza olan, ey benim can kardeşim,
Çehresi tebessümle, parıldayan güneşim,
Kâr harcını paylaşan, bu zor sabrına eşim,
Gönüller huzur bulur, geldiğinde ramazan. talip"
Üçüncü defâ okunmaklık...
Selâm ederim.
Kadir Yeter.
w.edebiyatdefteri.com/siir/499385/ramazan
talip