Çok sevdim demek suçmuş, çok geç anladım bunu Bunu duyan şımarık, çoktan elemiş unu Bir havalara girdi, yüz çevirdi de gitti O şimdi kayıplarda, aşk işte böyle bitti.
Bir gün mutlak gelecek, tüm acılar bitecek Ben görmem o günleri, çünkü ömrüm bitecek Toprak istiyor beni, sen kal tek beni alsın Bu beden ölür gider, ruhum ebedi kalsın.
Haykırdım dağ sarsıldı, yer gök beni dinledi Dik ağaçlar eğildi, yürek aşkla inledi Ne istersin söyle, köprü olayım sana Ben sevdim çok derinden, kulak vermedin bana.
Güneş suya bakıyor, kalbim şimşek çakıyor Suya baktım güneştin, her damlası şakıyor Yağmur ile ıslandım, bir limon gibi sıktın Çok sert bir rüzgâr çıktı, yıktın aşkımı yıktın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıktın Aşkımı Yıktın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıktın Aşkımı Yıktın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün mutlak gelecek, tüm acılar bitecek Ben görmem o günleri, çünkü ömrüm bitecek Toprak istiyor beni, sen kal tek beni alsın Bu beden ölür gider, ruhum ebedi kalsın.
Sevgiliye yazılmış içli ve sitemli güzel dizeler. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
Saygılarımla....