(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dizelerinizi okurken büyük üstad NEYZEN TEVFİK 'İN bu eseri aklıma geldi affınıza sığınarak ekledim. tebriklerim yürekten saygılarımla.
Bir günahkâr insanım ben Yok yüzüm peygambere İstemem bir türlü gitmek Böyle huzur mahşere Tesadüf eylerim derken Belki bir gün rehbere Düşmüşem elsiz ayaksız Bak aslan-ı haybere
Merhamet et her şeye agâhım Ali Var mı senden başka söyle irtica gâhım Ali
Çıkmıyor bir an ciğerden Dert-i sevda hançeri Hakkın aşkına esir ol Zum günlerden beri Zikreylerim ismini benGal-u beladan beri O kadar yandım yakıldımKi unuttum her yeri...NEYZEN TEVFİK.
Huzurundayım , yüzüm olmayarak, Boynum bükük, karşına çıktım. Miracındayım. Yüzüne bakacak , yüzüm yok. Yüzüm yerlerde. Ağlamaktayım. Titriyorum ama, korkundan değil sevginden Bir yaralı kuş gibi, Çırpınmaktayım Gidecek kimim var, Senden başka, Kapında kıtmırinim Havlamaktayım. Ne olursun merhamet et, Affet bu günahkârı. Senden başka gidecek, Varmı söyle bir kapı. O korkulan günde Bu kulunu unutma. Medet et, Merhamet et Ve affet ne olur affet. Peygamber sancağı altında Toplananlardan ve cemalini Görenlerden eyle. Sonra at istersen Cehennemine yanmaya razıyım ama Yakmaz ben cehennem ateşi, Senin cemalini gördükten sonra. Ateş yakarmı sanki Seni gören gözleri. Söner utancından, Serin sulara döner.
Allahu Ekber, Allahu Ekber, Allahu Ekber
HAYIRLI RAMAZANLA ELERIN VAR OLSUN ANAMLİ VE AKIÇİ SEVGİYLE KALIN
Ve affet ne olur affet. Peygamber sancağı altında Toplananlardan ve cemalini Görenlerden eyle. Sonra at istersen Cehennemine yanmaya razıyım ama Yakmaz ben cehennem ateşi, Senin cemalini gördükten sonra. Ateş yakarmı sanki Seni gören gözleri. Söner utancından, Serin sulara döner.
Allahu Ekber, Allahu Ekber, Allahu Ekber
ne güzel dua rabbim cemalini görenlerden eğlesin cümlemizi saygılarımla hayırlı ramazanlar olsun
değerli bibi. kainatta her şey yaratıcıyı zikreder. mütün mevcüdat ve kainat kendi lisanı diliyle onu tesbih eder ve anar. burada ''kıtmir'' de allahın tasarrufu altındadır şiirde mecaz anlamındadır oda kendi diliyle yani havlamayla ona kul olduğunu onun bendesi olduğunu gösterir. burada art niyet yoktur.havlama belki ağır kaçmış gibi görünsede bana göre değildir...hassasiyetinizi alkışlıyorum ve anlıyorum...allaha emanet olunuz.selam ve dua ile...