Taşlamacı
bir samsa etkisi yaratmaz arakhne’nin minerva’ya karşı
gelip örümceğe dönüşmesi. kendine yabancı bir topluma fazladır başkaldırma; -ancak saçlarından tutulur- ölmek istediği için yaşatılır kafka, yaşamak isteyenler unutulur. illegallik ilgi çeker, lancelot’un aşkı bir yuvarlak masada böyle vuku bulur. sonunda yıkılır camelot, ölür arthur. bu hikayeden çıkarılacak hiçbir ders yoktur. çevirmen haindir der italyan, sonra oturur. bu oturuş oracıkta meşhur olur beatrice’im yok yüceliğine inanmam sevginin ve tasvir de edemem cenneti ama bulursam bir vergilius iliklerinize kadar yaşatırım cehennemi. kleopatra çirkindir ve kendini bir halının içinde peşkeş çekmiştir caesar’a. tarihin ilk kuralı, kesin hükümler içeren cümleler doğrudur. örnek: zırkemalistten iyi şair çıkmadı çıkmaz. şiiri bir adım ileri ataollar yılmazlar götürür. gorgon’lardan bir cadıdır medusa, yüzüne bakanı taşa çevirir. ve en az halının içindeki kadar da çirkindir perseus gelip başını koparana kadar önüne geleni taşlar da taşlar. işbu şiirde ben medusa. başımı koparmaya kimse gelmesindir, perseus ahmed arif olmayacaksa. gümüşsoy’un da olduysa kitabı ersöz arkasözlü buna sitemime kuyruk acısı denmesin için hiçbir sebep yoktur. sonuçta şairliğin ilk kuralı, kesin hükümler içeren cümleler doğrudur. |