(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA / 24 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA / 24 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abicim, ne güzeldi eser...Velakin, keşke yazı halinde olaydı. Böyle de güzel, ama yazıya yakışacak cinsten...
Seslendirme de işin cabası ya...
Bursa'nın hanlarını bilen bilir, içlerinden birinde çay yudumlayıp, nargile içenleri izlerken, o mistik kokuyu içine çekip, ezan vaktini beklemek gibiydi..
Yorumuna çok teşekkür ederim. Dediğin gibi nesir halinde yazılabilecek; hatta geliştirilebilecek yarı gerçek yarı hayal bir seri oldu. Şiir tarzında yazmamın nedeni, konununir ve şairler olmasıdır. Şiir halinde yazmak cidden çok zordu. Bunun bir serisin yazmak 9 - 10 saatimi aldı. Maksadım şiirle şiiri ve şairleri sevdirmekti. Bu seriye başlarken, olayların böyle gelişeceğini tahmin etmemiştinm. Çoğunu yakaza halinde yaşadım. Ordaki anltılan şahısları ve olayları yazarken, ben onları hayalen yaşamadım. Her şey hala gözümün önünde. Süleymaniye Kütüphane'sinde Fuzuli birazdan kürsiye geçecek. Az kaldı.
Şiir,edep ve veciz bir dille muhteşem fon eşliğinde üzerinde çok konuşulacak bir eser.Canı gönülden kutlarım şairim.Kalem eline,heceler diline yakışıyor maşallah.Yüreğin ve eserlerin daim olsun
batu_41 tarafından 7/30/2011 8:23:01 PM zamanında düzenlenmiştir.