(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arabesk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arabesk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, Esma Kahraman düz yazılarında DENEME, manzumelerinde de DİDAKTİK ŞİİRİ deniyor kendi üslubunca ve bunu bilinçli olarak yapıyor... Şu sitede sürekli DENEME yazan, sürekli DİDAKTİK ŞİİR yazan TEK YAZAR üstelik... Beğenen beğenir, beğenmeyen beğenmez, ama seçtiği yol takdire şayan. Bir şey daha: Bu sitede, elbette usulüne uygun, iyi yazılmış DENEME yazıları oluyor, ama şu da bir gerçek ki, "deneme" diye kaydedilmiş yazıların büyük bir çoğunluğu maalesef DENEME YAZISI olmuyor. Esma Kahraman'ın didaktik şiirlerinin ve deneme yazılarının tamamı usulüe uygun yazılmış örneklerdir...SAYGI VE SEVGİYLE.
Arada sırada, Orada burada, Kenarda ortada, İç dünyanla hesaplaşmadan, Dış dünya ile ilişkileri koparmadan, Ruhu, ruhsuzlaştırmadan, Deste deste besteler de yapmalı,
Esma hocam, kısa ve öz bir şiir olmuş evet dediğiniz gibi kalabalığa karışmak zaman zaman ihtiyaç oluyor. kaleminiz daim olsun hocam. Saygım ve sevgilerimle...