ön kapıdan sen girince çıkıp gitmeseydim yan kapıdan sımsıcak bir yuvamız olurdu ondört yıl ev/vel yapılan...
bizim de doğar, büyürdü elbet çoluğumuz çocuğumuz ’biricik annem, canım annem!’ deyip de tutar mıydı ellerinden gül kızımız, arslan oğlumuz?
pişman mıyım; değilim ’davul dengi dengine çalar’ sesi uzaktan hoş gelir, sıcak, sımsıcak dediğin ne ki; ben aşkın nârına düştüm ’hamdım, piştim, yandım!’ sevgili
bağışla beni, tomurcuk bir güldün, seni koparıp soldurmadım ateşini içtim yudum yudum, kadehlere doldurmadım...
belki doğru belki yanlış baştan adımı attım, aslı böyle gelmiş kerem geçmiş yolundan; aşka düşen yanmış!
bir de ben yanayım görüp inanayım dedim ateşin közünde yeni bir göz ben közde değil, gözde yandım yemedim elmasını cennetin, kevser ırmağında yundum içtim ab-ı hayattan cehenem nârına dayandım...
gözlerime bakma şimdi tutuşursam külümden bir daha hiç söndüren olmaz savrulurum ince ince yüzümü güle döndüren olmaz...
sanma ki ayrıyız sen ve ben güneşim g/özünde günü gün, ay’ı ay, yılı yıl eden, gözünde durdum közünde durdum sözümde duramadım; benim güneşi yol eden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİN GÖZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİN GÖZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanma ki ayrıyız sen ve ben güneşim g/özünde günü gün, ay’ı ay, yılı yıl eden, gözünde durdum közünde durdum sözümde duramadım; benim güneşi yol eden...
gözlerime bakma şimdi tutuşursam küllerimden bir daha hiç söndüren olmaz savrulurum ince ince yüzümü güle döndüren olmaz...
sanma ki ayrıyız sen ve ben güneştir g/özünde günü gün, ay’ı ay, yılı yıl eden, közünde durdum sözünde duramadım benim güneşi yol eden... .......ÇOK GÜZELDİ.KUTLUYOR VE SELAMLIYORUM.
güneşim g/özünde
günü gün, ay’ı ay, yılı yıl eden,
gözünde durdum
közünde durdum
sözümde duramadım;
benim güneşi yol eden...
Şaban AKTAŞ
28.07.2011
(agss)
Ayrilmak "yok" aslinda
Guzeldi
Siirle
Siirce var olun
Hep siirle
Sevgi sunumlarimla
.......