yalnızlık sıkıntısıyla yüzdüğünü bilirim adaların uzatır dağlar taşlar ellerini, gün olur mavi sularda salınır çifte yunuslar hem yüzer, hem üzerler beni...
hasretmaviye üç kala kapıldı kanadına rüzgârın şiirlenmiş dört kâğıdım havalandı martılarla bakakaldım ardından; uçtular, uçtular düştüler denize bir bir güneşte yandı, suda eridi şiir...
uçup giden martılar şimdi balıkların yemidir...
hey gidi anılar yer sizin, gök benim, yüreğimde kuş sevinci, martılarla uçup yalıçapkınlarıyla kayalardan geçtiğim günler şimdi nerededir, hani o efil efil gençliğim...
demir alıp limandan ne zaman geçsem zümrüt koylardan, anıların güvertesindeyim elimde kâğıt kalem rüzgârın kanadında mavi suya düşen düşler, dem yine o dem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUYA DÜŞEN DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUYA DÜŞEN DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
demir alıp limandan ne zaman geçsem zümrüt koylardan, anıların güvertesindeyim elimde kâğıt kalem rüzgârın kanadında mavi suya düşen düşler, dem yine o dem...
Anlamlı içten bir yürek sesiydi tebrikler kaleminiz daim olsun saygılar..
yalnızlık sıkıntısıyla yüzdüğünü bilirim adaların uzatır dağlar taşlar ellerini, gün olur mavi sularda salınır çifte yunuslar hem yüzer, hem üzerler beni...
tebrik edrim güzel bi eser olmuş başarınızın devamını dilerim...
demir alıp limandan ne zaman geçsem zümrüt koylardan, anıların güvertesindeyim elimde kâğıt kalem rüzgârın kanadında mavi suya düşen düşler, dem yine o dem... .....DUYGU DOLU GÜZEL BİR ŞİİRDİ. KUTLUYOR VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM.
Aşkın doruk noktası Gönülsüz ayrılık ertesiydi Haziran yangınında yüreğim; Mavi sular olmasa Hüznüm ağmasaydı göklere Yağmasaydım gürleyip, Islatmasaydım güllerimi Toplayamazdı kimsecikler Bir araya küllerimi... ... Yangındadır aşkın kerâmeti Yağmurladır gülün selâmeti...
Tebrikler hocam..Selam ve saygılarımla..