(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA / 23 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA / 23 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
,,Babanın yanında da parayladır hatırınˮ ,,Daha çok değeri var, ahırdaki katırınˮ
,,Mektepten kesin mezun olup bir iş bulamaˮ ,,Gol kaçırmış futbolcu gibi yersin yuhlamaˮ
,,Başlarlar laf sokmaya: Boşa okudun Sonerˮ ,,İşte bu yüzden ilim şarktan bu garba dönerˮ
Süper ötesi bir şiir anlayana sivri sineğin çaldığı sazmış anlamayana davul zurnada azmış. Kutlarım alim edip filozof yüreğini . ,,Yok bu âlemde kemâl ehline rağbet Nevresˮ Eğer bilgine bilgelere reğer verilse idi, Yurdumuz cennet olurdu , elin gevurunun eli eteği öpülmezdi, zalim gaddarlar böylesi türemezlerdi. Selamlar Saygılar. Kutlarım O bilge naif yüreğine Selam olsun ..
İlim ile irfânı bir ilmikte birleştir Üstüne düğüm atıp zihinlere yerleştir Cahil ile muhabbet ilm ehline bir heyştir İlminin encâmını âriflerle gürleştir.--------diyesim geldi muhterem kardeşim. Hürmet,Selâm ve dua ile.
bizde iki türlü açlık vardır biri neyse de ikincisi tam anlamıyla başımıza beladır biri midede öteki belde yani beyin, önce mide açlığına programlı sonra nefis açılığının peşinde devamlı okumayı zaman kaybı çakallığı adamlık sandık bir süre farkın farkına vardığımızda eyvah ettik ya atı alan üsküdarı geçmişti O açlıklar beynimizin en aktif alanlarını işgal ettikleri için okuma , öğrenme , ilmi çinde bile olsa gidip arama çoook sonra gelri hele ki sanata ve sanatçıya tükürüyorlar bu memlekette heykel, resim hatta abartıyorum ince belli çay bardağı bile( ?) sorun yaratır cahil aç beyinlerde bizler okusakta öğrenmeyiz ezberleriz ya çallışkan öğrencilerimiz "inek" olarak adlandırılır...!
şu halde okumayan bir nesile merhaba demek mecburiyetindeyiz, 80'li yılların gençliği için "hamburger gençliği boş bu çocuklar" denir di 2000'li yılların gençliği gazete bile okumuyor ( istisnalar kaideyi bozmaz) kısa kjeseyim bu yara derin yara koskoca bir nesil heba oldu kimse farkında değil ya da işlerine geliyor ha bire bu çocuklara oynuyorlar... Güven duvarları yerle yeksan/ herkese acaba ,yoksa sorularıyla yaklaşacaklar samimiyetsizce emekleri çöpe atıldı/kolay yoldan başarı arayacaklar çalarak daha başarılı olunduğunu gördüler/ yapacaklar bu liste uzar bir nesli heba ettik artık ilimi bırakın çinde maçinde yan komşuda bile olsa aramaya erinir bu çocuklaR....saygılar,selamlar
greentea76 tarafından 7/28/2011 9:27:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Burda meram anlatmak zor be gardaşım.Cevab versen bir türlü,vermesen bir türlü..Kalmamış adamlarda zerrecik ülkü..Yazdıkları yazıdan zannediyor ki onlardan başkası sanki çürüktü...
PİR/SULTANLAR gibi çekiyorlar hep dara Dertli bülbül misali koysalar daim zara Bunlara darılıpta verme şiire ara
Yine güzel bir şiir fakat seslendirme yarım hayrola