(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜNNET EDER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜNNET EDER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanıyorum ki artık dahada sana sataşmaktan imtina edeceklerdir şairim.Zaman ne getire bakalım taş yerine gitti.İşte seside çıkmıyor.Böylece daha fazla yüklenmene gerek yok.Dön o güzel hisli şiirleriyin içine.Haşereler bitmez.Ne demiş atalar,düşman öldürmekle bitmez,sen dost kazanmaya bak değilmi..?
Siz komik şiirlerinize karşılıklı yorum yazıp yalandan birbirinizi alkışlarken ben güne şiir düşürüyorum Durak bey! Sizin şiir olmayan şiirlerinize yorum yazmıyorum diye mi bana bu husumetiniz? Siz devam edin gölgenizi yumruklayıp kendinizi galip ilan etmeye, hiciv yazdığın insana değecek sizlere kalem oynatım kalitemi düşüremem. Sizler devam edin zafer çığlıkları atmaya, ben gülmekten kırılıyorum.
Muhterem Kardeşim, Şiirdeki yeteneğinizi takdir ve tebrik ediyorum. Lâkin burada bir kişisel takışma söz konusu gibi geldi bana. Kiminle takıştığınız, niçin takıştığınız konusuna fazla girmeden sadece "husumet"in iyi bir duygu olmadığını ifade etmek ve kişisel meseleleri edebiyat defteri sayfalarına taşımadan özel mesajlar ile çözmeye çalışmak daha doğru olur diye düşünüyorum. Yanlış düşünüyorsam lütfen bağışlayınız. Hiciv şiirlerini okumayı severim ama burada kişisel bir mesele olduğu hissiyatına kapıldığım için yadırgadım. Selâm ve dua ile..
Değerli ilgi ve yorumunuza çok teşekkür ederim. Sabaha doğru ,,Şiire Veda 23'' ü yazarken. Hicivdeki kelimeler aklıma geldi. İnsan kelimelerle düşünüyor. Siteden birkaç kişiden çok karamsar şiirler yazısorsun diye eleştiri gelince, son dönemde bayağı hiciv yazdım. Ayrıca edebiyatta meşru ve mekul çerçevede hiciv şiirlerinin biraz artmaasını istedim. Haddi zatında kişiyle alakalı değil. Hicivlerde belirli bir kişi göstermiyorum; zira belirli bir insana yazılmamıştır. Görmediğim ve tanımadığım bir insana karşı hiciv yazmak şahsıma tezat bir durum.
Okuyucularım sizin gibi eleştirmeli. Bazen bizler kalemin ucunu fazla kaçırabiliyoruz. Okuyucu bazen frene basmalıdır. Bu yönden bu yorumunuz beni çok etkiledi. İnanın, tenkitten ben krılmam. Birgün inşallah tanışırız. Edebiyat sayfası üyelerini çok seviyorum. Şahsen ve şamimi olarak Çetin beyi de çok seviyorum. Sayın Offlu çok iyi bir yorumcu. İçimde zerre kadar kırgınlık yok. Uzakta olmasaydım da bu sayfanın düzenlediği programlara katılıp bu zavat-ı muhteremlerle tanışsaydım.