(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRIK KANATLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRIK KANATLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa ama güzel şiir teprikler ..ne tesadüf bu gün aynı resimdeki serçeden işyerimin penceresindeydi az kalsın tutacaktım incitmeyim diye tutmadım....size kuşum benim şiirimi arz ederim...bu şiirim gerçektir.. .saygılarımla.. KUŞUM BENİM (1)
Günlerden bir pazertesi Aylardan temmuzun 14’ü Yaz günlerimin en sıcağıydı Öyle sıcaktı ki; çok sıcak.
Arkadaşım yanıma gelmişti Elimde bir kuş vardı Onu bana getirdi verdi Buna bir şiir yaz dedi.
Tamam dostum yazayım dedim Aldım kalemi, şiirime başladım
Bu gün bana misafir geldi İnanın şu an elimde Nasıl olur arkadaş? Misafir taşınır mı elde
Taşıdım yalan değil Sevdim onu yalan değil Öptüm onu yalan değil Haınım duyarsa çok kızar Gerçeği duyarsa şaka sanar.
Bu misafir bir kuştu Sıcakta çok uzun kalmıştı Birden içim ürperdi titredi Gözlerim yaşla doldu.
not şiirin devamı kuşum benim 2..3 seri şiirimdedir...saygılarımla..
..ne tesadüf bu gün aynı resimdeki serçeden işyerimin penceresindeydi az kalsın tutacaktım incitmeyim diye tutmadım....size kuşum benim şiirimi arz ederim...bu şiirim gerçektir..
.saygılarımla..
KUŞUM BENİM (1)
Günlerden bir pazertesi
Aylardan temmuzun 14’ü
Yaz günlerimin en sıcağıydı
Öyle sıcaktı ki; çok sıcak.
Arkadaşım yanıma gelmişti
Elimde bir kuş vardı
Onu bana getirdi verdi
Buna bir şiir yaz dedi.
Tamam dostum yazayım dedim
Aldım kalemi, şiirime başladım
Bu gün bana misafir geldi
İnanın şu an elimde
Nasıl olur arkadaş?
Misafir taşınır mı elde
Taşıdım yalan değil
Sevdim onu yalan değil
Öptüm onu yalan değil
Haınım duyarsa çok kızar
Gerçeği duyarsa şaka sanar.
Bu misafir bir kuştu
Sıcakta çok uzun kalmıştı
Birden içim ürperdi titredi
Gözlerim yaşla doldu.
not şiirin devamı kuşum benim 2..3 seri şiirimdedir...saygılarımla..