(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyoğlu Tünel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyoğlu Tünel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tünel yapıldığı tarihlerde metro teklifi de yapılmış.. Gavur icadı diye,birgün işgal ederler diye Padişah izin vermemiş.. (Gerçi metro olmadan da işgal ettiler.) Galata'dan aşağıya küçük bir bölüme izin verilmiş.. Yüzyıllardır kullanılıyor bildiğim kadarıyla.. Gündeme getirdiğin için teşekkür ederim arkadaşım.. Sevgiler İzmir'den..
uzun zamandan sonra ilk defa bugün 136 yıllık Beyoğlu tüneldeydim Türk’den çok yabancı turist vardı .....Çok güzeldi. Kutluyorum.Sevgiyle ve saygıyla kalın.
Turistlerin gelmesi güzelde parça parça topraklarımızın satılması kıyı kentlerimizde gücüme gidiyor.Adamların istediğide bu zaten savaşla alamadık bari paramızla ele geçirelim bu ülkeyi diyorlar saygı sevgilerimle daim kalın..
Turistler bizden daha çok geziyorlar bizim ülkemizi. Muhtemelen biz de onların ülkelerini onlardan çok geziyoruzdur! Mesela Paris'te Sen nehri üzerinde gezinti yapan yabancılar, Fransızlardan fazladır, diye düşünüyorum.
bugüne kadar bir şiir üzerine yazılmış en çok cevap bu olsa gerek, oda size nasip oldu Esma hanım,
Nasip herkese olmayan iyibirşey, Allah herkonuda nasibinizi bol eylesin efendim, Martılar dostunuz ,karabataklar denizde sırdaşınız olsun,turistlerde arkadaşınız olsun.
Doğaya olan sevgim VE Kuşlara olan saygım nedeniyle merak ediyorum martıların durumunu, tamam yunuslar fok balıkların ölmesin ama martılarda yaşasın istiyorum