Kırda gülistanda açan papatyasın ............Yaşamaya nefes soluk olur sesin Bu dünyada yok bir eşin benzerin ............Aşka davetiye çıkarır gülen gözlerin Umut sevgi mutluluk dağıtır ellerin .............Yüzümdeki tebessüm inan senin eserin AŞK SEVGİ SEVDA EKMEK SU NEFES HAYAT ÖMÜR ..............SENSİN BE CANIMIN İÇİ…
Aşkıma deva sevgime çaresin sen sevdiğim ...............Yüzümde tebessüm gözlerimde sevinç sin Yüreğimdeki sevgi şiirime ilham perisi sensin ...............Sen yazım kışım dört mevsim baharımsın Gül bahçelerinde kokan açan gülümsün ...............Ben uğruna kafeslere kapatılmış bülbülüm Tarlalarda açan altın sarısı başak sümbülüm ............Seni beklemek ölüm olsa da ben kabul um Aldığım tek nefes can sensin bana canımın içi ..............AŞK SEVGİ SEVDA EKMEK SU NEFES HAYAT ÖMÜR SENSİN BE CANIMIN İÇİ…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİN BE CANIMIN İÇİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİN BE CANIMIN İÇİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sevginin böylesine, hissettirilmesi ne hoş sevdiğine.. Satırlarınız içten ve etkileyici.. Umarım bulmuştur sahibini.. Kutluyorum bu derinden seven yüreği..:)