(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN YALANI KALBİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN YALANI KALBİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhabalar sizde benim gibi yenisiniz burada galiba. hoş geldin demek gerek kapıyı çalıp girene hoş geldiniz. şiirlerle geldiniz. yazın duygularınızı kalem susmasın, belki kırık dökük kelimeler düşecek sayfanızdan ama içinizdeki sevda fışkıracak bir yandan. saklı kalmasın hiç bir şey yazın inadına şevkiniz kırılmasın, kaleminize kuvvet yazma aşkınız eksilmesin...saygılar
paşaoğlu tarafından 7/24/2011 11:56:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
sayın şair, özür dileyerek söze başlamak istiyorum. hepimiz şiir adına bir şeyler yapmaya çalışıyoruz burda. yalnız şu ayrıma iyi varmalıyız çalakalem yazmayı bırakmalıyız. şiirde kullanılmamış imgeyi bulduğumuz zaman başarılıyız demektir. alt alta dizilen her sözcük topluluğu şiir olamaz kanımca. amacım sizi kırmak değil. saygılar.
sizde benim gibi yenisiniz burada galiba. hoş geldin demek gerek kapıyı çalıp girene hoş geldiniz. şiirlerle geldiniz.
yazın duygularınızı kalem susmasın, belki kırık dökük kelimeler düşecek sayfanızdan ama içinizdeki sevda fışkıracak bir yandan.
saklı kalmasın hiç bir şey yazın inadına şevkiniz kırılmasın,
kaleminize kuvvet yazma aşkınız eksilmesin...saygılar
paşaoğlu tarafından 7/24/2011 11:56:45 PM zamanında düzenlenmiştir.