(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OKUMAK İSTEMİYORUM / 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OKUMAK İSTEMİYORUM / 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya allah razı olsun on numara olmuş, bende sitedeki tek mizahi şiir ekleyen benim sandıydım :) topraaam diyesim geldi birden. ben bi tane ekledim yerin dibine soktular :) sen hız kesme sakın. çalışmalarının devamını bekliyorum ümitle
İlgi ve yorumunuza çok teşekkür ederim efendim. Sizleri güldürebildiysem ne mutlu bana. Bazen burada sert eleştiriler oluyor. Bunları görmemezlikten gelip, yola devam etmek gerekir. Bu seriyi mizahi bir tarzda tahsil hayatımı anlatmak için yazdım. İlerde uslub biraz daha farklı olacak.
Hoş ve masalsı bir anlatımdı okurken tebessüm ettirdi bana zamanında hepimizin başında geçti böyle olaylar küçükken kahkayla geçiyoruz ama büyüyünce akıllanıyor insan kaleminize sağlık saygılar..Bu seslendirmeyi youtube yayınlamak lazım saygılar..
Sayın Oflu ilgi ve samimiyetinize çok teşekkür ediyorum.
Genellikle bu yabancı kelimelerin hece sayısı ve okunuşu konusunda kararsız kaldım. İnternetten de bayağı araştırdım. Nasıl ve kaç hece sayacağım konusunda. Heceyi okunuşuna göre seçtim. Mesela klo (ki-lo) gibi. Knockout da okunduğu gibi koydum. Uzun süre kararsızlık yaşadım. Bendeki sözlüklerin hacmi çok küçük. Eğer internet ortamından faydalanacağım bir sözlük varsa inanın çok sevinirim. En çok sıkıntıyı yabancı kelimelerin Türkçe'deki yazılımları. Elimden geldiği kadar kelimeyi kendi dilindeki orjinal telaffuzuna sadık kalıyorum. Problem bundan kaynaklanıyor. İnternette ,,Klo'' kaç hecedir diye yazdım. Bir şey bulamadım. Bana açıkcası daha geniş bir sözklük gerekir. Türkiye'de bir arkadaşımdan göndermesini istedim. O da yalnış bir sistemdeki sözlüğü gönderdi ve bu işime yaramadı.
:))
Hayırlı Ramazanlar..