(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmak vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmak vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz değil de; Denizli'de olsak şimdi, şimdi olmasa da yarın da olabilir, pamuk tarlalarındaki pamuklar gibi, dalıp çıkıversek pamuk kaleye, belki pamuk pirenses olma şansı artar...
Şimdilerde; böyle koftiden yamuk pirenses hikayelerine pek aldana yok, pirensler, iş peşinde koşmaktan, geçim derdinin telaşesinden, elma yeyip baygın düşen prenseslere bakacak zaman bulamıyor...
Öyle her gördüğünüz kırmızı elmaya sulanıp da yemeyin derim. O değil de; içinden kurt murt çıkıverir alimallah... sonacıma kurtaran da olmaz...
Eee.. Olacak o kadar. Antalyalı birini görmen, Akdeniz akşamlarında rastlaşmamız normal... Bu kadar tatil planları yaptıktan sonra bir Akdeniz'liyi görünce tanıdık gelir insana:::) Saygılar Akdenizden...
şimdi denizde olmak vardı öyle kumkaya balığı gibi kenarda yüzmek değil balıklarla yarışmak lazımdı
Tebrikler,
Çok güzel olurdu yüzmesini bilenler çin.Yunusdan sonra görmedi balıklar bir insanı kamil. Rast gele olurdu belki güzel bir misafirlik. Çalışmalarında başarılar dilerim.