(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK MİLLETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK MİLLETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ADNAN BEY ÜSTADIM; DİZELERİNİZE YERDEN GÖĞE KADAR KATILIYORUM. TÜRK MİLLETİ KAHRAMANDIR BUNDAN HİÇ ŞÜPHEMİZ YOK DA O ONÜÇ ERİN ŞEHİT EDİLİŞİNİN GEREÇLERENİ OKUDU İSENİZ HALA ORDUMUZUN İÇİNDE BAZI ELLER VAR. BEN YAZIK DEDİM, ÇOK YAZIK DEDİM. GENELKURMAY HALA BİR NERON DAVASI VARDI ONU AÇIKLAMADI BİRİLERİ KORUNUYOR. BİR DE ONLAR TEMİZLENSE ORDUMUZ DA DAHA KAHRAMAN OLACAK. AVRUPU ZATEN KARARLI YILLARDIR BİZİ YOK ETMEYE BİZİ BİRAZ KENDİMİZE GELELİM KARIŞTIRIP ZAYIFLATMAYA. BUNLARA ALET OLANLARA NE DİYELİM BİLMEM Kİ. ALLAH EN KISA ZAMANDA BUNLARI HİDAYETE EDRSİN. SAYGILARIMLA...
Asaleti yüzünden belli Türk milleti kahramandır Yedi kıta da eser yeli Türk milleti kahramandır
Gelir olayların üstesinden Haini tanır nefesinden Mutlak yakalar ensesinden Türk milleti kahramandır
Bozguncuya vermez aman Osmanlıdır tokadı yaman Şahlanır günü geldiği zaman Türk milleti kahramandır
Ödün vermez doğruluktan Ayrılmaz hakikatten haktan Dünya kararını vermiş çoktan Türk milleti kahramandır
Adnan ŞAHİN
Yüreğinize sağlık doğru söylersiniz,duyarlı yüreğinizi ve sizi gönülden kutluyorum.Gelecek Türk asrı olacaktır.Osmanlı yeniden şah'a kalkacak ALLAH'ın izniyle o mutlu günler yakındır.Katil İsrail ve Amerika diz çökecek ...selam ve dua ile..
Ayrılmaz hakikatten haktan
Dünya kararını vermiş çoktan
Türk milleti kahramandır
yüreğinize sağlık cok anlamlı şiir