dur! gitme daha vakit erken bırak beklesin biraz daha ayrılık…
ne olur biraz daha oyalan aynanın karşısında rujunu tazele… saçını düzelt… ne bileyim işte nasıl beceriyordun ya beni saatlerce kapıda bekletmeyi bu sefer de ayrılık için biraz daha süslen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Daha Süslen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Daha Süslen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel birşey değil mi o yaşadığınız onurlu duyguyu şiirle ölümsüzleştirmek, aşkı temize çekmek:) Temiz duru bir akış gördüm şiirde; zorlama dayatma yok. Kendi adıma belirteyim; en takdir ettiğim tarzdır. Kutlarım dost kalem. Not: İmlâlara biraz daha özen gösterilse daha şık olur gibime geliyor:) Saygı ve selâmlarımla...
Ne güzel birşey değil mi o yaşadığınız onurlu duyguyu şiirle ölümsüzleştirmek, aşkı temize çekmek:) Temiz duru bir akış gördüm şiirde; zorlama dayatma yok. Kendi adıma belirteyim; en takdir ettiğim tarzdır. Kutlarım dost kalem.
Not: İmlâlara biraz daha özen gösterilse daha şık olur gibime geliyor:)
Saygı ve selâmlarımla...