(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağınık oda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağınık oda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sözcükler yarım düşünceler derin kaygılar elim dağınık oda gibiyim ------------------- Derin düşünceler seni harap etmiş boşuna Seven yüreği bulamamışsın,buna ne dersin Bak seni seven sana ne diyor...
O zaman sensizliğe Kalmaz sitemim,ahım Dökülür mutluluktan İki damla gözyaşım O gidişin aklımda Aşkımıza o yerde Son yazdıkların aklımda Sanma ki,unutanlar unutmayanları unutmaz Sevdadır her yürekde yanar bir alev gibi...
Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...
sonra kadın dalgın düşüncelerle odasına girdi. Işığı yakıp yakmamak arasında kararsızdı. Karanlıkta yatağın bir ucuna ilişip oturdu. Bir ses duydu birden: -Ne o? Tıpkı bana benzemişsin, dedi ses. Odasıydı kadına böyle seslenen.
bırak dağınık kalsın o zaman hani birilerinin toparlayacağından değil... zaten her şey dağınık değilmi birazda sen dağıtmışsın çok değil inan. sevgiler yazarım.
bu şiir de benim, günümün, haleti ruhiyemin, anksiyetemin, düşünce kapıldığım düşüncelerin, dağınık odada değil dağınık bir hayatın içinde, kaybettiklerimin şiiri...
yanlış giden bir şeyler var ama, hadi hayırlısı... ülkemde ki havalardan sanırım...
çocuk çelimsiz
hayat çilekeş
yaşamak güzel
:)))