(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
217 nolu Kapıya Gelmeleri Rica Olunur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
217 nolu Kapıya Gelmeleri Rica Olunur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir de ilan-ı aşklar ya da vedalar gibi, fazla uzun olmamalı. Sevgiliyi yanağından öpmeli ve yolunuza devam etmelisiniz. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla.
Genelin o kadar duygu yoksunu olduğunu düşünmüyordum ama okuyucu alamıyorsa o zaman yoktur.
Sevgiliden ayrılmak bir derece, sevgili için anneyi bırakmak başka bir derece. Peki anne ne bekliyordu? Sonsuza değin kanatlarının altında durmasını mı? Kendisi öyle mi yapmıştı?
O kadar gözyaşı ve kucaklamayla uğurlanmanın karşılanmaması böyle olmamalı. Herhalde şaka yapıyorlardır, bir yere gizlenmişlerdir diyorsunuz, ama öyle olmuyor.
O ilk yolcu edilişin (ki bu şiirin konusu başka bir yolculuk) dönüşünde beni karşılamaya yirmi dakika gecikmişlerdi. Bavulumun üzerine oturup birilerinin beni almasını beklemiştim.