...........................’Gül destesi gibi yürek kötü bir yol’u seçemez ...........................Özde nefsi boğabilen cennetten öte geçemez!
Sarmaşık gibi sarmışsın ruhumu ve bedeni mi? İçte sıcacık akışta kaplarsın tümden yüreği Dal dal olmuş bu sevgimiz beni mi dağlar seni mi? Baskısı altında kaldım inceldi belin küreği Sessiz doğan bağımızda özlemim yoksa ismin mi? Söyleminden çok sızlandım akışı yıktı belleği
De bakalım baht kara mı sürdü yüzüme haramı Kardelen gibi yücesin ince ruhlu ve temizsin? Ömre can ve başla girdin paklar durursun yaramı Her dem haykırdın adımı sarsılamaz ilkemizsin Tüm onca doğru şey varken geri duruşun aramı? Ettin her yanı kül duman bil ki ruhta evimizsin
Kokun sardı her bir yandan içimde çiçekler açtı Bakışın saf istemleri ruhu yakıp da dolandı Tüm güzelliğin bir İrem kadere taktığın taçtı Pak gönlümüze gün doğdu kötü yaşamlar yol’landı İmanınla güneş gibi yaratanıma yol saçtın Hakk’ın iradesi de can gözetilip de kollandı
Hayattan da ne isterim gönlüm refaha varınca Her an gönlümde ki bahar istemle ruhumu sarar Huzur içinde geçer gün vefa şefkati sarınca Tutturmuşum yaşamda ben güzelin içinde karar Hiç de kötü şey görmedim oluş yordam’ı arınca Damlan dünya seli gibi senden kopmak bana zarar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... TÜM GÜZELLİĞİN BİR İREM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... TÜM GÜZELLİĞİN BİR İREM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayattan da ne isterim gönlüm refaha varınca Her an gönlümde ki bahar istemle ruhumu sarar Huzur içinde geçer gün vefa şefkati sarınca Tutturmuşum yaşamda ben güzelin içinde karar Hiç de kötü şey görmedim oluş yordam’ı arınca Damlan dünya seli gibi senden kopmak bana zarar...
Tebrikler Değerli Üstadım,
Mükemmel bir eser, kaleminiz ve yüreğiniz var olsun. Ali meydanda güzellikler sergilesin.. Başarılarının devamını dilerim.
Hocam güzel fon müziği eşliğinde,usta kaleminizden duyguların mısralarda raks edişini zevkle okudum.Yüreğiniz,kaleminiz var olsun....Saygı ile efendim...
Can dost gösterdiğin ilgine çok tşkr sevgiler içinde esenlikler dilerim... selamın başım üstüne dost bizdende sana selam ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN...
Hayattan da ne isterim gönlüm refaha varınca Her an gönlümde ki bahar istemle ruhumu sarar Huzur içinde geçer gün vefa şefkati sarınca Tutturmuşum yaşamda ben güzelin içinde karar Hiç de kötü şey görmedim oluş yordam’ı arınca Damlan dünya seli gibi senden kopmak bana zarar...
Tebriklerim gönül sesinize....gönülden dost kalem ...harikaydı eser....selamlar esenlikler...
İç açıcı bir fon resmi ve duygulu dizeleriyle çok güzel bir şiirdi. Beğeniyle okudum efendim.Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun efendim. Selam saygılar.
Kokun sardı her bir yandan içimde çiçekler açtı Bakışın saf istemleri ruhu yakıp da dolandı Tüm güzelliğin bir İrem kadere taktığın taçtı Pak gönlümüze gün doğdu kötü yaşam yol’landı İmanınla güneş gibi yaratanıma yol saçtın Hakk’ın iradesi de can gözetilip de kollandı
Merhaba, güzel gönlünüzden nadide ifadeler dökülmüş...Tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.
Kokun sardı her bir yandan içimde çiçekler açtı Bakışın saf istemleri ruhu yakıp da dolandı Tüm güzelliğin bir İrem kadere taktığın taçtı Pak gönlümüze gün doğdu kötü yaşam yol’landı İmanınla güneş gibi yaratanıma yol saçtın Hakk’ın iradesi de can gözetilip de kollandı
Anlamlı duygu dolu şiiriniz yine güzeldi değerli büyüğüm kutlarım selam ve dua ile..
yine anlam deryasındaydı dizeler, derin ve dopdolu. anlatımı olağanüstü güzellikte ve hayranlıkla okuduğum müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Hayattan da ne isterim gönlüm refaha varınca Her an gönlümde ki bahar istemle ruhumu sarar Huzur içinde geçer gün vefa şefkati sarınca Tutturmuşum yaşamda ben güzelin içinde karar
Şiirlerinizi okumak beni hem bilgilendiriyor, hem de tecrübe kazanmama neden oluyor. Hayat hepimize göre farklılıklar taşır. Duygularımız ortaktır ama. Nüans farkları olsa da, acılarımız, sevinçlerimiz ortaktır bir anlamda. Ağladığımızda gözlerimizden yaşlar dökeriz,, kimimiz ise gözyaşlarını içine atar. Sevinçli olduğumuzda etrafımıza mutluluk veririz,, tebessümler ederiz.
Diyeceğim odur ki, şiir okuyan ya da herhangi bir makale okuyan bir kişi bir de sizin şiirlerinizi okusa, ortaya farklılıklar çıkacaktır,,, çünkü her şiir düşündürtmez insanı. Ben, şiirlerinizi okurken düşünüyorum, tecrübe ediniyorum. Siz hep yazınız, bizler hep okuyalım. Eksik etmeyiniz şiirlerinizden bizleri.
Hayattan da ne isterim gönlüm refaha varınca Her an gönlümde ki bahar istemle ruhumu sarar Huzur içinde geçer gün vefa şefkati sarınca Tutturmuşum yaşamda ben güzelin içinde karar Hiç de kötü şey görmedim oluş yordam’ı arınca Damlan dünya seli gibi senden kopmak bana zarar...
Hocam sayfanıza her gelişim ayrı bir güzellikle tanışmama sebeb oluyor.İyiki varsınız.Saygılarımla...
Emeğinize sağlık kutlarım çalışmanızı
Saygılarımla....