(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Dergah Bizimdir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Dergah Bizimdir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ışık kaybolurken gözümüzden, manevi bir nur doğar yüreğimize.. Haz alırız, buram buram maneviyat kokar....Şiirinizde okuyana ışık veren manevi duyguları ön plana çıkaran, okurken titreten güzel bir şiirdi. Yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
SELAM ALIP VEREN DERGAH BIZIMDIR BU SOZ HER SEYI ANLATIYOR SIIRIN GUZELLIKLERIYLE KALIN VE SELAM ALIP SELAM VEREN DERGAHTA MUTLU KALIN.MEVLANA YUNUS VE PIR SULTAN ABDAL VE BASKA BUYIUKLERIMIZ SEVGIYI OYUTLERI VE BIZE BIRAKTIKLARI DEGERLI VE ANLAMLI SOZLERIYLE BIZLER ONLARIN IZINDEN GIDER O DEGERLI SOZLERDEN DERSLER CIKARIRIZ.SEVGIYLE KALIN HER DAIM.RESIMDEKI SOZDE HERSEYI ANLATIYOR ZATEN NE OLURSAN OLKAPIMIZ ACIK SEVGIDEN YANA. YUREKTEN BINLERCE TAM PUAN.
Çerkez Kızı tarafından 7/10/2011 2:44:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
BESMELE/yle başlar HAMD ile biter
Hak-Hukuk-Vatan’a yetişir nefer
Yavuz’dan bir anı kalsın bu eser
Selam alıp veren dergah bizimdir
YAVUZ SULTAN ÖZTÜRK
[email protected]
hocam kutlarım kaleminizden dizeleri tebrikler .