sen hiç benim olmadın yüreğimin en delikanlı çağında, düş pembesi çocuk kızıl bir yangına düşmüş sallanıyordun acıların salınç ağında...
tutunacak dal arıyordun düşerken dibine uçurumların kanıyor, yanıyor terliyordun boncuk boncuk feleğin çarkında ezilip derin kuyuların çıkrığına dizilen çocuk...
belki en iyisi, en güzeli belki en kötüsü, beterin beteri buydu işte, kahraman yüreğim cesur bir itfaiye eri, sevgim, şefkâtim merhametim yüreğimdi seni tutan, düştüğün çukurun içinden alıp, yangınlardan kurtaran...
-II-
senin için delip yırttım yıktım gökleri gök yedi katlıydı iki yeni kat çıktım, sen ve ben katı sen hiç oralı olmadın ben acıyı sevdim; acı baldan tatlıydı...
inandırdım kendimi yeni bir anka masalına, alıp kucağıma seni uzandım kumsalına, kurudu deniz çekildi kıyılar, bir gün geldi öyle dehşetengiz vurdu ki dalgalar, ne yapsak etsek artık yetişemeyiz birbirimizin salına...
kırıldı fay hatları yandı bir daha kül oldu ankanın kanatları, nefretin dalgası sevgi boyunu aştı; neyimeydi göğe yeni kat, feleğimiz şaştı...
-III-
acılar da çiçekler gibi vakti gelince patlar, deşilir yara aktıkça irin rahatlar, kapılır kendi rüzgârına gemiler bir daha, kopunca limandan bağlayan halatlar, gever gemini, uçar doludizgin atlar...
şimdi uzak köşelerindeyiz iki yeni evrenin, ben yorgun, sen bitâp mahşere kalmıştır her türlü hesap ve dört kitap...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
C/ESARET VE TSUNAMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
C/ESARET VE TSUNAMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
göğe yeni kat,
feleğimiz şaştı...
Hocan ben burda kaldım...
Kutluyorum.Saygı ve selamlar..