Sanki Arı kovanındayım Beynimde Kalbimde Gözlerimde Milyonlarca SEN,SEN Hasret sardı Dört bir yanımı Hasretin Koynundayım İçim,dışım Kalemim,şiirim SEN,SEN Sanki ARI KOVANINDAYIM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARI KOVANINDAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARI KOVANINDAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arı kovanı deyince iki şey aklıma geliyor, tabiattaki en doğal, en güzel ve en tatlı şeyi yani balı üreten arıların barındığı yer...İkinci olarak da arı sokması ve arı soktuğu zaman gerçekten epeyi acıtır ve acısı da arının büyüklüğüne bakarsak bayağı devam eder.Umarım sizin hissettikleriniz birincisiyle alakalıdır, ikincisi değildir. Gzel bir şiirdi, sevgiyle ve mutlu kalın, yüreğinizden sevgi ve mutluluk eksik olmasın... Tam puan...
Sanki Arı kovanındayım Beynimde Kalbimde Gözlerimde Milyonlarca SEN,SEN Hasret sardı Dört bir yanımı Hasretin Koynundayım İçim,dışım Kalemim,şiirim SEN,SEN Sanki ARI KOVANINDAYIM
Kısa ve öz anlatmış kaleminiz Beğenerek okudum kutlarım. Sevgiler…
Sanki Arı kovanındayım Beynimde Kalbimde Gözlerimde Milyonlarca SEN,SEN Hasret sardı Dört bir yanımı Hasretin Koynundayım İçim,dışım Kalemim,şiirim SEN,SEN Sanki ARI KOVANINDAYIM yüreğine saglık. beş puan bir veren ben degilim..
yazmak size yakışıyor...
saygılar..