Kelâmın kâfidir şâdnâk olmaya Yaralı kalbime, tiryâk olmaya Selâmın vâfidir müştâk olmaya Hâlime nigâhbân yârân-ı hâfî!
Tatlı sözün bana bâd-ı sabahtır Seni tanımaksa yâd-ı mübahtır Sana vuslat câna bâd-ı felahtır Hâlime nigâhbân yârân-ı hâfî!
Her türlü kederin bana şekerdir Seni unutmaksa, câna kederdir Parlayan gözlerin gece fenerdir Hâlime nigâhbân yârân-ı hâfî!
Seni andığında Soner şeydâdır Yüzünde sürûru gece peydâdır Seherde sermedî, sesin sâdâdır Hâlime nigâhbân yârân-ı hâfî!
Soner ÇAĞATAY (03:29)5 Temmuz 2011 / Wuppertal / Almanya Kelimeler: nigâhbân: gören, bilen yârân: dost, sevgili hâfî: gizli şâdnâk: mutlu tiryâk: ilaç vâfi: yeterli müştâk: özlemek peydâ: görünen, ortaya çıkan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂRÂN-I HÂFÎ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂRÂN-I HÂFÎ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıralı duygular...bir bırı ardına düşmüş ağır adımlı mısralar....bekleyeni yok koşmazlar....aşk adına maşuka fark ettirmeden gizliden gizliye öylece alenen yazılmış mısralar...........saygımla.
Sonere semâdan, nâzil sefâsın
Gurbette gönlüme, âcil şifâsın
Hâlime nigâhbân yârân-ı hâfî!
Çok güzel bir şiir yüreğine emeğine sağlık filozuf...
Selamlar Saygılar...