(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA / 12 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA / 12 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair gerçekte hissettiği duyguların tam aksi istikametinde davranışlar gösterir... Gerçek duygularını göstermek ya bireyin bulunduğu ortamda, yine bireye göre mümkün değildir ya da birey gerçek duygularını kendine bile itiraf edemiyordur bu sebeplerden dolayı davranışları duygularıyla aksi yönlerde hareket eder; psikoloji de bu savunma mekanizmasına karşıt tepki geliştirme denir...
Sevilen kişiye duyulan tutkulu aşk büyüdükçe sevilen kişi de ters tepki oluşturmuş. Seven bunu fark ettiğinde karşıt tepki gösterme mekanizmasıyla hareket ederek ne kadar sevse de, aşkından ölse de sevilen kişinin isteğinin tersi bir haleti ruhiyeye bürünmüştür… Hangi haleti bir ruhiyedİr insana bu kadar derinden etki yapacak böylesi güzel bir edebi yapıta imza atmaktır.? Yolun ve ufkun daim olsun şairim... Dediğin gibi edebiyat adına edebiyat yapan tüm şaire ve Şair kardeşlerimizinde sizi örnek almasını göNülden dilerim... Çok mükemmel bir şiiri sayfanda okumak ve dinlemekse ney eşliğinde ayrı bir güzelliktir..
San ki Süleymaniye'den bu sesi dinlediğim Ürperdi içim dışım, ben oldum biçim biçim Olsaydı kadehim de,içerdim şimdi zehir. Bütün azalarım da eyledi beni müntehir.......DURAK YİĞİT
batu_41 tarafından 7/5/2011 7:00:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tek kelime mükemmel bir eser tarihi camisiyle şiie mükemmelliğiyle size yaraşır bir şiir okudum. Durak beyin sesinden dinledim her ikinizide kutlarım harikulade..Selamlar Saygılar filozofca..