Alem gönül ehlinde ben saltanat besledim Nutuk atıp söylemi kürsülerden sesledim Kariyer para derken milleti kafesledim Düzene boyun eğen! GÜNAHKAR SÖZÜ BUNLAR!
Parasız saadet olmaz! diye söze başladım Palavramı beğenip kendimi alkışladım Gönül cebim boş kalmış yalnızlıkla kışladım Tek başına zaferin ÇEKTİĞİ SIZI BUNLAR!
Sandım bu devran düzen hep benim tekelimde Sürerim sefamı ben savururum yelimde Şimdi yapayalnızım neyim kaldı elimde? LİYAKAT şamarının YÜZÜMDE İZİ BUNLAR!
Sarışın esmerinin havası tez bittide Amma kumral bir başka esti yağdı gittide Yirmi dört saat bana zor tahammül ettide Cüzdan sevgililerin! TERKİNİN GİZİ BUNLAR!
Beni ayartmak için hep başrolde oynattı Düzen kurdurmak için festivaller başlattı Taht ile bir taç için maneviyat taşlattı Yalan ve çelişkiden KURGUSAL DİZİ BUNLAR!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LİYAKAT İZİ BUNLAR! 1.BÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LİYAKAT İZİ BUNLAR! 1.BÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakikaten çok enfes Şiirleriniz bağımlılık yaptı be kardeş Sizi yürekten kutluyorum Şiirler bilirim ülkeme ait Kimi bir vurguncuyu ışıklı sofrasında yakalamış Kimi bir hırsızın gırtlağına tıkanmıştır Diyor yeni şiirlerinizi dört gözle bekliyorum Allaha emanet olun