Yaşadığım gördüğüm senle cennettir bana Söylediğim yazdığım okuduğum duamsın bana Seninle hayat seninle yaşam geldi seven bu cana Tarifsiz sevdalardayım aşığım sevdalıyım aşkım sana
Gündüzlerime güneşgecelerime yıldızsın sen İbadet ettiğim ALLAHTAN dileğim duamsın sen Tebessüm ettiğim mutlu olduğum kadınımsın sen Tarifsiz sevdalardayım aşığım sevdalıyım aşkımsın sen
Aşım suyum katığım aldığım nefesim sen Uykum döşeğim yorganım başımın tacı sen Bahçem çiçeğim papatyam gök kuşağım sen ALLAHIN bana hediyesi canımın içi kadınımsın sen
Senin sevdanın denizin de aşk için de yüzüyorum Sevdayı aşkı güzellikleri seninle canım yaşıyorum Sen bana ALLAHIN en büyük lütfüsün biliyorum İyi ki varsın seni nimet gibi başıma koyuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___Nimet gibi____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___Nimet gibi____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin sevdanın denizin de aşk için de yüzüyorum Sevdayı aşkı güzellikleri seninle canım yaşıyorum Sen bana ALLAHIN en büyük lütfüsün biliyorum İyi ki varsın seni nimet gibi başıma koyuyorum… ************************************************************** Sayfanızda mükemmel bir şiir okudum, Şiir duygu seliydi, billur gibiydi. Seven yüreğiniz her daim var olsun... Tebrikler, Saygılar.
Gündüzlerime güneş gecelerime yıldızsın sen İbadet ettiğim ALLAHTAN dileğim duamsın sen Tebessüm ettiğim mutlu olduğum kadınımsın sen Tarifsiz sevdalardayım aşığım sevdalıyım aşkımsın sen
kaleminize yüreğinize sağlık gerçekten muhteşem olmuss tebrik ediyorum...
Senin sevdanın denizin de aşk için de yüzüyorum Sevdayı aşkı güzellikleri seninle canım yaşıyorum Sen bana ALLAHIN en büyük lütfüsün biliyorum İyi ki varsın seni nimet gibi başıma koyuyorum…
Ne güzel şiirdi arkadaşım,sevgi dolu.Yüreğine sağlık.Tebrikler,saygılarımla.
Aşım suyum katığım aldığım nefesim sen Uykum döşeğim yorganım başımın tacı sen Bahçem çiçeğim papatyam gök kuşağım sen ALLAHIN bana hediyesi canımın içi kadınımsın sen
Aşk ve sevda bu işte...tebrikler gönül sesi dizelere...selamlar esenlikler dost kalem....
Senin sevdanın denizin de aşk için de yüzüyorum Sevdayı aşkı güzellikleri seninle canım yaşıyorum Sen bana ALLAHIN en büyük lütfüsün biliyorum İyi ki varsın seni nimet gibi başıma koyuyorum…
DAHA NE OLSUN BE DOST MUTLULUKLAR İÇİNDE KAL...SEVGİLER OLSUN O GÜZEL YÜREĞİNE...
Sen benim her şeyimsin Ekmeğim, suyum gibisin Her an sana hasret, her an sana özlemim Sen, sen benim yaşama sebebimsin.
değerli hocam her zamanki güzellikte her zamanki arabesk hoşluğunda kutlarım kaleminizi..kutlarım yazan yüreğinizi...tebrikler...........kal sağlıcakla......
Sevdayı aşkı güzellikleri seninle canım yaşıyorum
Sen bana ALLAHIN en büyük lütfüsün biliyorum
İyi ki varsın seni nimet gibi başıma koyuyorum…
**************************************************************
Sayfanızda mükemmel bir şiir okudum,
Şiir duygu seliydi, billur gibiydi.
Seven yüreğiniz her daim var olsun...
Tebrikler, Saygılar.