Ne zaman ki okuduklarını Anladığına kani olursam Muhatap kıl beni kendine, Şimdi pervasızca savur O cılız, kof söz oklarını Zırhtan işlemez tenime...
Delice savurdum harmanda Ayırdım taneden evinsiz otları Gördüm, sana benzer çokları Dıştan yavuz, içten kavuz Boş söz değil, dolu/suyla dolar Erenler bahçesindeki havuz!
Kuş beyinlisin demem sana Çünkü kuşların da beyni var Andırsan da biraz lâhanayı Sarmaya dolmaya gelmezsin Geçti bahar, şimdi yaz ayı Gerçi sarmayı da bilmezsin!
İnc/iticisin; dikenlerin var Kulaktan dolma enginar Bahçede ayva ile narın Senden güzel rengi var! Çıkmadan önce cenge Boyanmışsın yedi renge!
Nereye yaslandıysan Oranın rengini almışsın Erenlerin meclisinde söz Eriyip sönerken mumlar Yeryüzünde sencileyin Kaç bin bukalemun var?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ OKLARI-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ OKLARI-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnc/iticisin; dikenlerin var Kulaktan dolma enginar Bahçede ayva ile narın Senden güzel rengi var! Çıkmadan önce cenge Boyanmışsın yedi renge!
-----------------------------Şiirinizi ise, oturtmuşsunuz mihenk taşına. İşte budur dercesine... Hani inceden ince ironi, iyi gitmiş şiire. Çok takdirlerimle efendim. Kutluyorum kaleminizi...