(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BENİM GÖZLERİME TUTUNUP KALBİME İNEN SEVGİLİ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BENİM GÖZLERİME TUTUNUP KALBİME İNEN SEVGİLİ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaydet gözlerine beni alan koduna gerek yok her yerden çeker aşkım kimsede böyle yürek yok hafızana aktar beni telefona hiç gerek yok
ne msn ne bir mesaj sanal olmuş aşklar ne çok yüreğimde hep sen varsın ruhsuz aşka hiç gerek yok yaz bir mektup oluyayım memnun kalacağm ben çok sen benim gözlerime tutunup kalbime giren sevgili o kalbine hapset beni....................................................
mükemmeldi yürek sesi dizeler.tebriklerim yürekten saygılarımla
Zamane aşklarına benzemez benim aşkım, ben bir ömür boyu sevenlerdenim demiş şair... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz.Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK İÇTEN YAZILMIŞ. GERÇEK AŞKA GERÇEK GÖNÜL SEVGİSİ YETER DE ARTAR BİLE. GÖREN GÖZ, ZEVEN GÖZ HER ŞEYE TERCÜMANDIR. GÖNÜL SESİNİZ VE İLHAMINIZ HİÇ DİNMESİN. kaydet gözlerine beni alan koduna gerek yok her yerden çeker aşkım kimsede böyle yürek yok hafızana aktar beni telefona hiç gerek yok
ne msn ne bir mesaj sanal olmuş aşklar ne çok yüreğimde hep sen varsın ruhsuz aşka hiç gerek yok yaz bir mektup oluyayım memnun kalacağm ben çok SAYGILARIMLA...
ne msn ne bir mesaj sanal olmuş aşklar ne çok yüreğimde hep sen varsın ruhsuz aşka hiç gerek yok yaz bir mektup oluyayım memnun kalacağm ben çok
Merhaba, yüreğiniz dizelerde sevgi çiçekleri gibi...Sevgi bu olmalı...ne kadar güzel ...ne kadar anlamlı...gönülden tebriklerimi gönderiyorum...Entellektüel.
hoş geldiniz şükür RABBİME seviyorum işte sizde çok güzel bir gönül sahibisiniz ,çok ince ve nezaketlisiniz sizi daima gönülden kutluyorum ,iyiki varsınız ,selamlar................
sanal olmuş aşklar ne çok
yüreğimde hep sen varsın
ruhsuz aşka hiç gerek yok
yaz bir mektup oluyayım
memnun kalacağm ben çok
sen benim gözlerime tutunup kalbime giren sevgili
o kalbine hapset beni....................................................
Muhteşemdi yüreğinden sayfaya düşen inci gibi yansımış şiire sayfaya
Yüreğine kalemine sağlık tebrikler her dem selam sevgi dua ile..