Yıkılan köhnemiş düzenimin ardından Ay’a bakıp adını güle yorduğum Uzun kara gecelerde Tadını sevgimle teninde yoğurduğum Koca bir imparatorluktun Yepyeni ümitler ve düşlerle kurduğum…
Bilmezdim hiç tanımadan gerçeğini Yalanların bu kadar mâsum vurabileceğini Kara gözlerinle kara kaşlarında Ok ile yayın birbirine Hem hısım hem de hasım durabileceğini…
Bezdirene dek beni benden Çok şey öğrendim senden Ne deniz türkülerimiz kaldı Ne kervansarayların gece ateşleri Ne de kurbağaların sesleri El ele tutuşup gezdiğimiz Göllerden, dağlardan, tepelerden…
Şimdi küller gibi savrulup Yarasalar gibi uçarsın gecelerde Hem sinek avlar, hem ağlarsın; ”Aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz” Koca bir düş imparatorluğuydun Bin kez düşünüp, bir kez kurduğum; Bir yalanla çöküp gittin sevgili…
Ne olursan ol; önce sevmeyi bil Ne para ne pul ne mevki Ne otomobil, ne arsa, Ne de apartman dairesi Say daha aklına gelen ne varsa Tek taşlı yüzük, pırlanta küpe Yirmi iki ayar burma bilezik Aşkta önemli değil hiçbiri; Sence bunlar çok önemli Alamadım diye bağrın ezik?!
İster öğretmen ol, ister öğrenci Baştan bir şeyi bilmen gerekli, Konuşsan da dünyadaki her dili Aşkın dini, dili herkes için bir; sev sevgili Karşılık beklemeden sevmektir en büyük sevi…
Onun için, ben yoluma, sen yoluna; Ben taktım şimdi Sevdiğim yeni birisini koluma Sen de bulursun bir gün Takılırsın başka birinin koluna Artık yıllar nasıl geçer, sorma Yormuyorum kafamı hiç; sen de yorma!…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI-32 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI-32 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster öğretmen ol, ister öğrenci Baştan bir şeyi bilmen gerekli, Konuşsan da dünyadaki her dili Aşkın dini dili herkes için bir; sev sevgili Karşılık beklemeden sevmektir en büyük sevi…
"Konuşsan da dünyadaki her dili Aşkın dini dili herkes için bir; sev sevgili Karşılık beklemeden sevmektir en büyük sevi…"
ne çok hayat dersi tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli cümle güzelliklere ii ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..